X
Następny artykuł dla Ciebie
Wyświetl >>

Starte metody sprzedaży straciły swoją skuteczność. Aby pozostać konkurencyjnym, musisz wykorzystać nowe rozwiązania światowych liderów. Sprawdź, co warto zmienić, aby zwiększyć efektywność sprzedaży w swojej firmie.

Rekrutacja sprzedawców

Aż 74% handlowców nigdy nie powinno nimi zostać – wynika z badań OMGTM! Czy zdarzyło ci się zatrudnić obiecującego pracownika, który oczarował cię na rozmowie, ale później rozczarował swoimi wynikami? Zatrudnianie sprzedawców to kluczowy obszar, w którym zamiast intuicyjnie działać na chybił‑trafił, warto sięgnąć po sprawdzone metody rekrutacji. Jak pozyskiwać handlowców do swojego zespołu? Jak przyciągnąć uzdolnionych pracowników? W jaki sposób bezbłędnie rozpoznać dobrego sprzedawcę? Dzięki wskazówkom zawartym w naszych artykułach skutecznie przeprowadzisz proces rekrutacji w sprzedaży i pozyskasz najlepszych kandydatów do swojej organizacji.

Zatrudnianie handlowców

Dobry handlowiec ma sprzedaż w genach 

Joanna Socha PL, Dave Kurlan

O tym, jak rekrutować i rozwijać dobrych handlowców, mówi Dave Kurlan, światowy ekspert w dziedzinie sprzedaży. 

Co czyni człowieka dobrym sprzedawcą? 

David Mayer , David Mayer , Herbert M. Greenberg

Poznaj braki w metodach selekcji pracowników i dwie podstawowe cechy, które musi mieć każdy dobry sprzedawca.

Średni szczebel: Twój klucz do sukcesu w sprzedaży 

Prabha Sinha , Sally E. Lorimer , Andris A. Zoltners

Jak dobierać pracowników na poszczególnych szczeblach organizacji?

Najlepsze sposoby na zatrudnianie sprzedawców 

Frank V. Cespedes , Daniel Weinfurter

Firmy zwykle wydają więcej na zatrudnienie w sprzedaży niż w innych działach. Dlaczego?

Naukowe podstawy tworzenia skalowalnej ekipy handlowej 

Mark Roberge

Mark Roberge stworzył kulturę rygorystycznej autoanalizy i oceny hanldowców. Poznaj cztery konsekwentnie realizowane taktyki, które mu w tym pomogły.

Wpływ osobowości na wyniki pracy handlowców 

Paweł Wójcik PL, Mariusz Trojanowski

Dobór właściwych kandydatów do pracy, a także odpowiednie ich motywowanie i szkolenie przekładają się na poprawę wyników i kondycję całej firmy.

Najważniejsza jest osobowość, kompetencje można wykształcić 

Prabha Sinha , Andris A. Zoltners , Sally E. Lorimer

W procesie rekrutacji brak właściwych wrodzonych zdolności powinien być tym, czym nokaut w boksie.

Zatrudnianie gwiazd sprzedaży nie jest najlepszą drogą do rozwoju 

Frank V. Cespedes , Jacco van der Kooij

Nie chcemy powiedzieć, że gwiazdy nie mają znaczenia – bez wątpienia mają. Firmy nie mogą jednak polegać wyłącznie na nich...

Mistrzowska sprzedaż

Pozyskiwanie nowych klientów

Czego potrzeba firmom, aby mogły się rozwijać? Jak znaleźć nowych klientów? Co robić, gdy handlowcy nie sprzedają tak efektywnie? Gdzie w procesie sprzedaży został popełniony błąd? Zamiast oglądać się na konkurencję, należy skupić uwagę na samych klientach. Zacząć myśleć jak klienci. Jak definiować problemy klientów? Wskazówki zawarte w poniższych materiałach pomogą tobie i twojemu zespołowi odkryć skuteczne sposoby prowadzenia rozmów sprzedażowych. Prowadzone przez nas szkolenia sprzedażowe rozwiną sprzedaż w twojej firmie.

Mistrzowska sprzedaż

Motywacja w sprzedaży

Jak utrzymać wysoki poziom motywacji w sprzedaży? To pytanie, które codziennie zadają sobie dyrektorzy działów handlowych. Pytają też: jak zmotywować handlowców do działań, które mają na celu przynieść firmie jak największe zyski? Niestety często brakuje odpowiednich umiejętności także ze strony liderów. Dowiedz się, jak skutecznie motywować pracowników – bez popełniania błędów. Rozwijaj ich kompetencje oraz nagradzaj efektywne działania.

Motywacja handlowców

Najważniejszy czynnik, który zapowiada sukces w sprzedaży 

Philip Delves Broughton

W biznesie nie ma chyba obszaru działalności, który cieszyłaby się bardziej niejednoznaczną reputacją niż sprzedaż.

Co dopinguje handlowców 

Edward L. Deci

O tym, jak skutecznie motywować handlowców, mówi Edward Deci, światowy autorytet z dziedziny psychologii, autor książek poświęconych motywacji w biznesie.

Sześć niebezpiecznych mitów na temat wynagrodzeń 

Jeffrey Pfeffer

Każdego dnia liderzy w wielu organizacjach podejmują decyzje w sprawach płacowych. Czy firma powinna skorygować system wynagrodzeń, by promować określone zachowania?

Większe zyski dzięki systemowi motywacji zorientowanemu na obronę marży 

Marek Dietl PL

Celem każdego pracownika działu sprzedaży jest zarabianie pieniędzy. Celem firmy jest maksymalizacja zysku. Problem w tym, że cele te są często rozbieżne. 

Nowe podejście do efektywności działania ekipy handlowej 

Heidi Locke Simon , Mark Kovac , Dianne Ledingham

Przez wiele lat menedżerowie sprzedaży uważali, że konkurencyjność ich firm zależy od talentów najlepszych handlowców i ogólnej liczby zatrudnionych sprzedawców. 

Jak skutecznie motywować sprzedawców 

Doug J. Chung

Nowe badania podważają obiegowe poglądy na temat najlepszych sposobów zachęcania handlowców do działania.

4 błędy w motywowaniu pracowników, które popełnia większość liderów 

Carolyn Dewar , Scott Keller

Zrozum swoich podwładnych i zacznij z sukcesem mobilizować ich do działania.

Chcesz, by pracownicy dali z siebie wszystko? Graj fair! 

Renée Mauborgne , W. Chan Kim

W odróżnieniu od tradycyjnych czynników produkcji – ziemi, ludzkiej pracy i kapitału – wiedza jest dobrem, którego nie sposób wyegzekwować. 

Mistrzowska sprzedaż

Wsparcie działu sprzedaży

W jaki sposób zbudować organizację zapewniającą wsparcie sprzedaży? Jednym z najważniejszych wyzwań wciąż jest pogodzenie zadań działu marketingu i sprzedaży. Dowiedz się, jak rozdzielić ich kluczowe kompetencje. Wiedząc już, jakie miejsce w organizacji powinni zajmować sprzedawcy, możesz zacząć wspierać ich w realizacji zadań. Dowiedz się, jaką rolę odgrywa najlepsza metodologia sprzedaży i jak właściwe zarządzać czasem handlowców.

Jak wspierać handlowców?

Zespoły sprzedaży potrzebują więcej wsparcia 

Scott K. Edinger

Ciągle mówi się o znaczeniu coachingu i płynących z niego korzyściach, zwłaszcza w obszarze sprzedaży. Ale rzeczywistość pokazuje, że prawdziwa kultura coachingu to rzadkość.

Dobra metodologia wspomaga sprzedaż 

Michał Andrejczuk PL, Paweł Górecki PL

Jakie czynniki i jakie działania podejmowane przez zespoły handlowców w największym stopniu wpływają na skuteczność współczesnych przedsiębiorstw? To pytanie, które zadaje sobie każdy szef działu sprzedaży. 

Sztuka koncentracji uwagi sprzedawców 

Jason Jordan , Sergiusz Prokurat PL

Jakich pomyłek i złych strategii, osłabiających wyniki zespołu sprzedaży, należy unikać?

Rozmontuj machinę sprzedażową 

Nicholas Toman , Matthew Dixon , Brent Adamson

Machina sprzedażowa zaczyna się ostatnio zacinać. Podejścia, które niegdyś zapewniały sukces na drodze do zawarcia transakcji, nie zdają egzaminu w konfrontacji z dzisiejszymi klientami.

Zarządzasz działem sprzedaży? Najprawdopodobniej twój zespół pracuje o wiele za dużo 

Marta Lenkiewicz PL

Coraz częściej liczba wykonanych telefonów, wysłanych maili czy odbytych spotkań nie przekłada się na efekty w postaci domkniętych transakcji.

Dostosuj strukturę działu sprzedaży do cyklu życia swojej firmy 

Prabha Sinha , Sally E. Lorimer , Andris A. Zoltners

Choć firmy poświęcają dużo czasu i pieniędzy na zarządzanie siłami sprzedażowymi, niewiele z nich zastanawia się, jak muszą się one zmieniać w poszczególnych fazach cyklu życia produktu czy firmy.

Jak położyć kres wojnie między Sprzedażą a Marketingiem 

Suj Krishnaswamy , Neil Rackham , Philip Kotler

W działach sprzedaży przeważa opinia, że marketingowcy nie orientują się, co naprawdę dzieje się na rynku. Z kolei marketingowcy twierdzą, że handlowcy grzeszą krótkowzrocznością.

6 pytań, które pomogą twoim handlowcom lepiej wykorzystywać czas 

Andris A. Zoltners , Sally E. Lorimer , Prabha Sinha

Dyrektorzy sprzedaży często skarżą się, że ich podwładni źle zarządzają swoim czasem.

Mistrzowska sprzedaż

Najpopularniejsze tematy