How To Do IT / Archiuwm sezonu 2

Powrót na stronę główną projektu


W ramach każdego sezonu „How To Do IT” publikujemy wiele interesujących materiałów. Poniżej znajdziecie Państwo odnośniki do wszystkich artykułów przygotowanych w sezonie 2 projektu. Przeczytaj także teksty z sezonu 1!

Twój asystent głosowy to nowy kanał sprzedaży? 

Większość z nas ma dzień wypełniony różnymi zajęciami, które szczelnie wypełniają każdą chwilę. W kwestiach zawodowych często pomaga nam asystentka lub asystent. A w życiu prywatnym?

Cyfrowe kompetencje firm 

Czym jest Digital IQ? Dlaczego to temat ważny także dla twojej firmy?

Zwerbuj IT. 5 sposobów na zwiększanie przychodów dzięki technologii [DEBATA] 

Zachęcamy do obejrzenia zapisu rozmowy z ekspertami, którzy rozmawiali o tym, jak przybliżać światy biznesu i IT.

Jak dzięki danym Netflix wzmacnia swoje kreatywne pomysły 

Platformy cyfrowe, takie jak Netflix, posiadają więcej danych na temat gustów klientów niż jakakolwiek firma z branży rozrywkowej do tej pory – to oczywiste. Ale wiele osób nie rozumie, w jaki sposób Netflix faktycznie z nich korzysta.

Czy twoi klienci chcą być obsługiwani przez sztuczną inteligencję? 

Czy marka, która za główny cel stawia sobie bycie blisko swoich klientów i porozumiewanie się z nimi ich językiem, powinna do tego zadania wykorzystywać algorytmy?

Przyszłość pracy to wyobraźnia, kreatywność, strategia 

Ta kwestia wydaje się bezdyskusyjna: technologia wypełni miejsca pracy, a mówiąc bardziej precyzyjnie – zastąpi ludzi wykonujących te prace. Niewiele branż (jeśli jakiekolwiek) będzie odpornych na te zmiany.

RODO a cyberbezpieczeństwo – na co się przygotować? 

To moment, w którym firmy będą musiały odpowiedzieć na pytanie: czy dane przechowywane w naszych systemach są wystarczająco dobrze chronione?

Przemysł 4.0 

Witaj w świecie technologicznej rewolucji!

How to do IT

Analityka: podejmuj lepsze decyzje 

Niegdyś dane miały kluczowe znaczenie tylko dla kilku procesów biznesowych. Dzisiaj stanowią one główny element każdej sfery działalności firmy.

Zarządzanie procesami w firmie 

Rozwój nowych technologii otwiera nowe możliwości poprawy efektywności zarządzania procesami biznesowymi.

Zarządzanie relacjami z klientem 

Budowanie relacji z klientem nie kończy się wraz z finalizacją sprzedaży. Najlepsze firmy wiedzą, że to proces długotrwały, oparty na szacunku i rozumieniu oczekiwań.

Infrastruktura IT 

Zmiana technologiczna, cyfrowa rewolucja, nie jest możliwa bez odpowiednich narzędzi.

Wydanie specjalne: How To Do IT [DO POBRANIA] 

Pobierz bezpłatnie raport specjalny poświęcony technologiom dla biznesu!

Wszyscy pracujemy w IT 

Innowacje technologiczne pojawiają się szybciej, niż współczesne organizacje są w stanie je przyswajać i wdrażać.

Jak unikać błędów przy robotyzacji 

Robotyzacja i automatyzacja procesów produkcyjnych to naturalny etap przygotowania przedsiębiorstwa do przemysłu 4.0.

Zanim rozpocznie się wdrożenie 

Nim jeszcze firma zdecyduje się na transformację technologiczną, powinna włączyć IT w proces podejmowania kluczowych decyzji w przedsiębiorstwie.

Informacja zarządcza w MŚP – niewykorzystany potencjał 

Poznaj rozwiązania Business Intelligence, które pozwalają małym i średnim przedsiębiorstwom generować profesjonalne raporty bez potrzeby angażowania zewnętrznych firm eksperckich.

Analityka biznesowa jest łatwiejsza, niż myślisz 

Większość osób prowadzących małe i średnie przedsiębiorstwa, poszukuje rozwiązań, które nie tylko zapewnią odpowiednią obsługę procesów biznesowych, ale także pozwolą na łatwe raportowanie

Marketing, sprzedaż i obsługa klienta nastawione na dane 

25 maja zaczną obowiązywać nowe przepisy o ochronie danych osobowych. Większość firm wciąż nie dostosowała swojej działalności do wymagań prawnych. Czy firmy stać na takie ryzyko?

Gospodarka analityczna 

Postępująca cyfryzacja i związany z nią wysyp innowacyjnych produktów czy usług spowodowały, że analityka przestała być postrzegana wyłącznie jako pożyteczne narzędzie wspierające innowacje.

Strategiczne podejście do rzeczywistości rozszerzonej 

Wkrótce technologie zmodyfikują sposób, w jaki firmy obsługują klientów, szkolą pracowników, projektują i tworzą produkty, zarządzają łańcuchami wartości.

Wdrożenie AR może ułatwić sprzedaż dużych produktów 

Potencjał zastosowań rozszerzonej rzeczywistości w biznesie jest bardzo duży. Lecz niewiele polskich przedsiębiorstw decyduje się na wykorzystanie funkcji AR w ich biznesie.

Jak to działa 

Wyjaśniamy, jak powstaje interaktywne trójwymiarowe doświadczenie rzeczywistości rozszerzonej.

Rzeczywistość rozszerzona w realnym świecie 

Które branże najwięcej inwestują w nową technologię, jak rozwija się rynek okularów AR oraz jakie zastosowania rzeczywistości rozszerzonej są najpopularniejsze.

Praktyczne doświadczenia z nową technologią 

Guido Jouret, dyrektor do spraw technologii cyfrowych w przedsiębiorstwie ABB, opowiada o biznesowym potencjale rozszerzonej rzeczywistości.

Wojna na inteligentne okulary 

Dlaczego firmy, takie jak Google, Microsoft, Apple, wydają ogromne pieniądze na prace nad urządzeniami do noszenia na ciele.

W jaki sposób branża badania danych zmienia rynek pracy 

Ostatnio notuje się szybki wzrost liczby miejsc pracy związanych z badaniem i analityką danych, co skutkuje brakami kadrowymi. Ta szeroka kategoria stanowisk jest jednak zróżnicowana.