Prenumerata

„Harvard Business Review Polska”: Twój doradca biznesowy nowej generacji dostępny 24/7, zawsze tam, gdzie chcesz!

Basic

Najpopularniejsza wśród małych firm

  • 6 podwójnych wydań magazynu (w wersji drukowanej i online)
  • Wydania specjalne i dodatki tematyczne (w wersji drukowanej i online)
  • 6 cyfrowych wydań tematycznych NOWOŚĆ! koncentrujących się na najistotniejszych zagadnieniach biznesowych
Cena brutto obejmująca rok subskrypcji

1099 zł

(w tym 8% VAT)

NAJCZĘŚCIEJ WYBIERANA

Advanced

Najpopularniejsza wśród menedżerów

  • Cyfrowa biblioteka wiedzy zawierająca pełny dostęp online do wszystkich materiałów HBRP w każdym z udostępnionych formatów
  • 30% zniżki na udział w szkoleniach i konferencjach ICAN Institute
  • Książka NOWOŚĆ! Jedna z aktualnych nowości wydawniczych „Harvard Business Review Polska” (o wartości min. 119 zł)
  • 6 podwójnych wydań magazynu (w wersji drukowanej i online)
  • Wydania specjalne i dodatki tematyczne (w wersji drukowanej i online)
  • 6 cyfrowych wydań tematycznych NOWOŚĆ! koncentrujących się na najistotniejszych zagadnieniach biznesowych
Cena brutto obejmująca rok subskrypcji

1699 zł

(w tym 8% VAT)

Premium

Najpopularniejsza wśród prezesów

  • 5 szkoleń online ICAN Business Advisor ® - roczny dostęp o wartości 1500 zł
  • 30% zniżki w sklepie online HBRP
  • Cyfrowa biblioteka wiedzy zawierająca pełny dostęp online do wszystkich materiałów HBRP w każdym z udostępnionych formatów
  • 30% zniżki na udział w szkoleniach i konferencjach ICAN Institute
  • Książka NOWOŚĆ! Jedna z aktualnych nowości wydawniczych „Harvard Business Review Polska” (o wartości min. 119 zł)
  • 6 podwójnych wydań magazynu (w wersji drukowanej i online)
  • Wydania specjalne i dodatki tematyczne (w wersji drukowanej i online)
  • 6 cyfrowych wydań tematycznych NOWOŚĆ! koncentrujących się na najistotniejszych zagadnieniach biznesowych
Cena brutto obejmująca rok subskrypcji

2099 zł

(w tym 8% VAT)

Basic

Najpopularniejsza wśród małych firm

  • 6 podwójnych wydań magazynu (w wersji drukowanej i online)
  • Wydania specjalne i dodatki tematyczne (w wersji drukowanej i online)
  • 6 cyfrowych wydań tematycznych NOWOŚĆ! koncentrujących się na najistotniejszych zagadnieniach biznesowych
Cena brutto obejmująca rok subskrypcji

1099 zł

(w tym 8% VAT)

NAJCZĘŚCIEJ WYBIERANA

Advanced

Najpopularniejsza wśród menedżerów

  • Cyfrowa biblioteka wiedzy zawierająca pełny dostęp online do wszystkich materiałów HBRP w każdym z udostępnionych formatów
  • 30% zniżki na udział w szkoleniach i konferencjach ICAN Institute
  • Książka NOWOŚĆ! Jedna z aktualnych nowości wydawniczych „Harvard Business Review Polska” (o wartości min. 119 zł)
  • 6 podwójnych wydań magazynu (w wersji drukowanej i online)
  • Wydania specjalne i dodatki tematyczne (w wersji drukowanej i online)
  • 6 cyfrowych wydań tematycznych NOWOŚĆ! koncentrujących się na najistotniejszych zagadnieniach biznesowych
Cena brutto obejmująca rok subskrypcji

1699 zł

(w tym 8% VAT)

Premium

Najpopularniejsza wśród prezesów

  • 5 szkoleń online ICAN Business Advisor ® - roczny dostęp o wartości 1500 zł
  • 30% zniżki w sklepie online HBRP
  • Cyfrowa biblioteka wiedzy zawierająca pełny dostęp online do wszystkich materiałów HBRP w każdym z udostępnionych formatów
  • 30% zniżki na udział w szkoleniach i konferencjach ICAN Institute
  • Książka NOWOŚĆ! Jedna z aktualnych nowości wydawniczych „Harvard Business Review Polska” (o wartości min. 119 zł)
  • 6 podwójnych wydań magazynu (w wersji drukowanej i online)
  • Wydania specjalne i dodatki tematyczne (w wersji drukowanej i online)
  • 6 cyfrowych wydań tematycznych NOWOŚĆ! koncentrujących się na najistotniejszych zagadnieniach biznesowych
Cena brutto obejmująca rok subskrypcji

2099 zł

(w tym 8% VAT)

Personalizacja

Otrzymujesz dostęp do treści dopasowanych do Twoich potrzeb i zainteresowań biznesowych

Po zalogowaniu się do swojego nowego profilu w serwisie HBRP.pl otrzymasz dostęp do indywidualnie dobranych, spersonalizowanych treści, z którymi zapoznasz się tak, jak Ci wygodnie, i wtedy, kiedy chcesz!

Digitalizacja

Cyfrowe materiały w różnych formatach pozwalają szybko dotrzeć do wszystkich najistotniejszych informacji

Dzięki praktyczniejszej, zdigitalizowanej i ułatwiającej Twoją codzienną pracę formule magazynu szybciej dotrzesz do najważniejszych informacji dla siebie i swojego biznesu, a nowe inspiracje i pomysły będziesz zdobywać każdego dnia!

Użyteczność

Efektywniej wykorzystujesz swój czas, w łatwy sposob zdobywając harwardzką wiedzę oraz nowe umiejętności!

To Ty decydujesz, w jaki sposób, gdzie i w jakiej sytuacji chcesz się rozwijać. Bogaty wybór praktycznych cyfrowych treści w wielu formatach pozwoli Ci inspirować się wtedy, gdy nie masz czasu lub możliwości na lekturę papierowego magazynu. Nowe pomysły biznesowe zdobędziesz, nawet stojąc w korku czy oczekując na spotkanie!

Wiarygodność

Zyskujesz osobistego zaufanego doradcę biznesowego, dostępnego 24/7

Nasz magazyn możesz śmiało nazwać swoim osobistym wiarygodnym doradcą biznesowym, który z szumu informacyjnego wyselekcjonuje dla Ciebie najważniejsze treści. Z jego wskazówek skorzystasz zawsze i wszędzie – wtedy, gdy go potrzebujesz. Jak wynika z badania prenumeratorów HBRP z kwietnia 2018 r., aż 99% naszych subskrybentów postrzega tytuł jako wiarygodny i profesjonalny!

Społeczność

Stajesz się częścią wyjątkowej społeczności liderów światowego biznesu

„Harvard Business Review Polska” to nie tylko magazyn. To społeczność liderów, dla których HBRP od lat stanowi zaufane źródło wiedzy menedżerskiej z najwyższej półki. Dołączając do grona prenumeratorów, stajesz się częścią tej wyjątkowej społeczności, która zawsze jako pierwsza zdobywa cenne inspiracje i pomysły biznesowe.

Dlaczego warto prenumerować?

„Harvard Business Review Polska” inspiruje mnie do schodzenia z utartego szlaku, szukania nieoczywistych rozwiązań i myślenia poza schematami.

Małgorzata Barska, prezes NN Investment Partners TFI SA

„Harvard Business Review Polska” dostarcza nam wiedzy, która pozwala lepiej zrozumieć klientów i ich potrzeby, a w związku z tym - skuteczniej im pomagać.

Łukasz Pietrzak, członek zarządu Craftware

Zarządzanie doświadczeniem pracowników wymaga sprawdzonej wiedzy i szerokiego spojrzenia na otoczenie. Właśnie takich wskazówek szukam w „Harvardzie”.

Sylwia Bilska, dyrektor zarządzająca Edenred

Masz wątpliwości? Skontaktuj się z nami

Joanna Wojcieszkiewicz
Konsultantka ds. prenumeraty

tel. 22 11 33 702
prenumerata@hbrp.pl

Najczęściej zadawane pytania

Masz pytanie? Sprawdź, czy odpowiedź nie jest dostępna od ręki.

Na jaki okres zawierana jest umowa?

Umowa prenumeraty zawierana jest na czas nieoznaczony. Okres rozliczeniowy subskrypcji rozpoczyna się w miesiącu złożenia zamówienia i trwa przez 12 kolejnych miesięcy.

Jak uzyskać dostęp do cyfrowej biblioteki wiedzy?

Dostęp do pełnych zasobów „Harvard Business Review Polska” można uzyskać poprzez zakup prenumeraty magazynu w jednym z wariantów prenumeraty z pełnym dostępem do biblioteki wiedzy.

Jest to dostęp do wszystkich materiałów publikowanych na HBRP.pl, niezależnie czy są to artykuły, webinaria czy materiały audio.

Jakie są formy płatności za prenumeratę?

Płatności za zamówienie prenumeraty „Harvard Business Review Polska” w sklepie internetowym mogą Państwo dokonać na pięć sposobów:

  • kartą płatniczą za pośrednictwem systemu rozliczeń PayU,
  • przelewem elektronicznym za pośrednictwem systemu rozliczeń PayU,
  • za pomocą rat PayU,
  • bezpośrednim przelewem: zaraz po złożeniu zamówienia w sklepie, na Państwa skrzynkę mailową wysyłana jest wiadomość z numerem rachunku bankowego ICAN Institute,
  • gotówką za pobraniem: płatność u kuriera.

Dokonując zamówienia telefonicznie, jedyną dostępną formą płatności jest przelew na rachunek bankowy ICAN Institute, podawany w wiadomości mailowej.

Termin płatności wynosi 14 dni od momentu potwierdzenia przyjęcia zamówienia. Przyjęcie zamówienia następuje do 1 dnia poprzez wysłanie wiadomości ze szczegółami zamówienia na adres e-mail podany podczas rejestracji konta w sklepie internetowym.

W przypadku problemów z płatnością, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta (mailowo pod adresem infolinia@hbrp.pl lub telefonicznie pod numerem 22 11 33 444).

Jak zamówić prenumeratę „Harvard Business Review Polska”?

Najwygodniejsza forma zamówienia prenumeraty magazynu „Harvard Business Review Polska” to jej kupno poprzez sklep internetowy HBRP.pl. Można tego dokonać klikając WYBIERAM przy jednym wariantów prenumeraty na hbrp.pl/prenumerata lub bezpośrednio w sklepie na hbrp.pl/sklep wchodząc w zakładkę Magazyn > Prenumerata, a następnie wybierając odpowiedni wariant prenumeraty: Basic, Advanced lub Premium.

Jeśli potrzebujesz porady, który wariant prenumeraty z naszej pełnej oferty najlepiej odpowie na twoje potrzeby, zadzwoń pod numer: 22 11 33 702 lub napisz na prenumerata@hbrp.pl.

Zamówienie na prenumeratę HBRP można złożyć również telefonicznie, mailowo lub wysyłając pocztą formularz, który znajdą Państwo w publikacjach wydawnictwa „Harvard Business Review Polska”.

Co to jest cyfrowe wydanie tematyczne?

Cyfrowe wydanie tematyczne tzw. eTemat koncentruje się wokół najważniejszych obecnie wyzwań menedżerów.

To zestaw profesjonalnych, eksperckich opracowań, ukazujących się regularnie (co dwa miesiące) na stronie HBRP.pl i przedstawiających w interaktywnej, praktycznej formule za każdym razem nowy, istotny dla współczesnego biznesu temat.

W skład eTematów wchodzą m.in.:

  • Eksperckie opracowania najważniejszych tematów
  • Najnowsze badania i dane
  • Praktyczne narzędzia
  • Polskie i zagraniczne studia przypadku
  • Komentarze polskich i zagranicznych ekspertów oraz praktyków
  • Inspirujące nagrania audio i wideo

Jak działa myICAN?

Konto myICAN to osobiste konto użytkownika produktów i usług ICAN Institute, które umożliwia m.in.:

  • spersonalizowanie wyświetlanych treści z serwisu hbrp.pl oraz produktów ICAN Institute,
  • przechowywanie informacji na temat ulubionych i przeczytanych treści,
  • zarządzanie własnymi wydarzeniami, w szczególności udziałem w programach szkoleniowych,
  • podgląd informacji na temat udostępnionych produktów online oraz wygodne przejście do stron umożliwiających korzystanie z tych produktów.

Założenie konta myICAN odbywa się w momencie rejestracji na stronie myican.hbrp.pl lub w jednym z poniższych serwisów:

Aby zalogować się do konta myICAN, należy wejść na stronę myican.hbrp.pl, wpisać adres e-mail podawany przy rejestracji oraz hasło.

Te same dane używane są do logowania do konta myICAN oraz do innych serwisów: hbrp.pl, sklep.hbrp.pl i na platformie iba.ican.pl.

Jeśli zapomniałeś hasła do myICAN i nie możesz się zalogować na swoje konto, postępuj zgodnie z poniższymi punktami:

  1. Wejdź na stronę logowania myican.hbrp.pl.
  2. Kliknij opcję resetu hasła.
  3. Po kliknięciu zostaniesz przekierowany na stronę zmiany hasła w myICAN: wpisz tam swój adres e-mail i wyślij.
  4. Obierz wiadomość z linkiem do resetowania hasła i postępuj według instrukcji.

Jaki jest koszt dostawy?

Prenumeratorzy nie ponoszą kosztów dostawy magazynu. Pierwsza przesyłka, w zależności od wagi, nadawana jest listem rejestrowanym bądź kurierem. Kolejne numery magazynu wysyłamy listem zwykłym.

Jak mogę zapoznać się z regulaminem prenumeraty?

Regulamin prenumeraty można przeczytać, wydrukować lub pobrać w formacie PDF ze strony hbrp.pl/regulamin. Jest również dostępny na stronie sklepu biznesowego HBRP hbrp.pl/sklep oraz do wglądu w siedzibie wydawcy „Harvard Business Review Polska” - ICAN Institute.

Czym jest ICAN Institute?

ICAN Institute to wydawca polskiej edycji magazynu „Harvard Business Review” (wyłączna licencja w Polsce), organizator prestiżowych konferencji z cyklu Elite Leadership Program z udziałem światowych autorytetów z zakresu zarządzania i przywództwa, a także organizator programów rozwojowych dla wyższej kadry menedżerskiej. Ponadto firma przygotowuje i prowadzi programy partnerskie oraz opracowuje portale wiedzy dla organizacji biznesowych.

ICAN Institute już od ponad 20 lat przekazuje polskim menedżerom harwardzką wiedzę dostosowaną do polskich realiów. W ofercie programów rozwojowych obecnie znajdują się trzy następujące linie:

Ponadto, w ofercie ICAN Institute znajdują się programy in-company, oferujące rozwiązania rozwojowe dopasowane do potrzeb danej organizacji.

Oprócz magazynu „Harvard Business Review Polska” ICAN Institute wydaje również książki biznesowe w tym m.in. Umysł lidera, 8 kroków do wyższej efektywności, Negocjuj nienegocjowalne, Machina sprzedażowa, Pricing Man. Więcej książek wydawanych przez ICAN Institute można znaleźć w sklepie biznesowym HBRP: hbrp.pl/sklep.

Historia ICAN Institute, sylwetki osób związanych z firmą oraz szczegółowe informacje dotyczące oferty znajdują się na stronie: ican.pl.