Konferencje

Archiwum

Konferencje biznesowe HBRP

Konferencje „Harvard Business Review Polska” i ICAN Institute to prestiżowe spotkania biznesowe, które umożliwiają zdobycie najnowszej wiedzy wprost od światowych autorytetów w dziedzinach zarządzania, przywództwa, sprzedaży czy pricingu. Jak podkreśla Andrzej Jacaszek, wydawca HBRP filozofia konferencji HBRP opiera się na trzech zasadach: nowości, praktyczności i użyteczności.

Pokaż więcej

Skuteczna sprzedaż

Elite Sales Program 2018/2019

Nowa edycja programu dla liderów zarządzających sprzedażą

Goście specjalni: Donal Daly, Eric Almquist, dr Wouter van den Berg, dr Daniel Shapiro
Miejsce: Warszawa

Wykorzystaj w pełni potencjał teraźniejszości i przygotuj się na wyzwania przyszłości!

Świat diametralnie przyspieszył. Dzisiaj musisz nie tylko dostrzegać zmiany wokół siebie, ale przede wszystkim w porę sięgać po nowe rozwiązania. Cyfryzacja, rozwój nowych technologii, sieciowość coraz bardziej wpływają na:

• zasady funkcjonowania sprzedaży i jej organizowania,

• sposoby dotarcia do klientów i prowadzenia z nimi rozmów,

• zarządzanie handlowcami i ich motywowanie,

• techniki obrony marży, które wymykają się z tradycyjnych ram.

dowiedz się więcej

Sprzedaż przyszłości

Gość specjalny: Donal Daly
Data: 13 listopada 2018
Miejsce: Warszawa

Odkryj cyfrowy wymiar sprzedaży!

Dowiedz się więcej »

Lojalny klient? Tak, to możliwe!

Gość specjalny: Eric Almquist
Data: 4 grudnia 2018
Miejsce: Warszawa

Zmień swoje podejście do relacji z klientem

Dowiedz się więcej »

Neurosprzedaż

Gość specjalny: dr Wouter van den Berg
Data: 26 marca 2019
Miejsce: Warszawa

Stwórz wygrywający zespół sprzedażowy

Dowiedz się więcej »

Negocjacje w sprzedaży

Gość specjalny: dr Daniel L. Shapiro
Data: 4 czerwca 2019
Miejsce: Warszawa

Tradycyjne techniki negocjacji przestają działać. Czas na nowe podejście!

Dowiedz się więcej »

Wiedza w regionach

„Harvard Business Review Polska” zaprasza

Nowy cykl konferencji regionalnych

Goście specjalni: dr Witold Jankowski, Andrzej Jacaszek

Misją „Harvard Business Review Polska” jest dostarczanie firmom wiedzy i praktycznych narzędzi biznesowych na najwyższym, światowym poziomie. Z dawką najbardziej aktualnych inspiracji, chcemy docierać do wszystkich polskich przedsiębiorstw – w miejscach ich funkcjonowania, tworząc jednocześnie przestrzeń do wartościowego networkingu.

dowiedz się więcej