Konferencje

Archiwum

Konferencje biznesowe HBRP

Konferencje „Harvard Business Review Polska” i ICAN Institute to prestiżowe spotkania biznesowe, które umożliwiają zdobycie najnowszej wiedzy wprost od światowych autorytetów w dziedzinach zarządzania, przywództwa, sprzedaży czy pricingu. Jak podkreśla Andrzej Jacaszek, wydawca HBRP filozofia konferencji HBRP opiera się na trzech zasadach: nowości, praktyczności i użyteczności.

Pokaż więcej

Rozwijaj swoją firmę dzięki wskazówkom światowych autorytetów zarządzania

ICAN Institute i HBRP zapraszają na konferencje

Każdy lider potrzebuje ciągłego aktualizowania wiedzy

Co zyskujesz, biorąc udział w naszych konferencjach?

  • Konkretne narzędzia wdrożenia. Przygotuj się na spotkanie, podczas którego otrzymasz wskazówki i narzędzia biznesowe gotowe do zaadaptowania w firmie już następnego dnia po konferencji.

  • Skondensowana dawka wiedzy Wiemy, że cenisz swój czas, dlatego nasze konferencje przygotowywane są w taki sposób, ale w ciągu kilku godzin przekazać Ci maksimum przydatnych informacji.

  • Praktyczna formuła Nasze konferencje nie przypominają statycznych wykładów akademickich: to spotkania angażujące uczestników w ramach warsztatów, symulacji, sesji Q&A itp.

  • Wartościowy networking Uczestnikami naszych konferencji są właściciele, prezesi i dyrektorzy z największych firm w Polsce. To wyjątkowa okazja do budowania cennych relacji biznesowych.

  • Dostosowanie do polskich realiów Przekazujemy know‑how na światowym poziomie, ale zawsze dbamy o osadzenie go w kontekście wyzwań polskich menedżerów i firm.

  • Unikalna gwarancja korzyści W przypadku braku satysfakcji oferujemy całkowity zwrot kosztów uczestnictwa w konferencji, dlatego z udziałem w wydarzeniu nie wiąże się żadne ryzyko.

Trwały sukces w dobie ciągłych zmian? Tak, to możliwe!

Wygrywaj dzisiaj i jutro dzięki sile nowych idei, które zmieniają biznes.

dowiedz się więcej

Wiedza w regionach

„Harvard Business Review Polska” zaprasza

Nowy cykl konferencji regionalnych

Goście specjalni: dr Witold Jankowski, Andrzej Jacaszek

Misją „Harvard Business Review Polska” jest dostarczanie firmom wiedzy i praktycznych narzędzi biznesowych na najwyższym, światowym poziomie. Z dawką najbardziej aktualnych inspiracji, chcemy docierać do wszystkich polskich przedsiębiorstw – w miejscach ich funkcjonowania, tworząc jednocześnie przestrzeń do wartościowego networkingu.

dowiedz się więcej