HBRP prezentuje projekt How to do IT

Cyfrowa transformacja bez tajemnic

Polskie firmy – niezależnie od wielkości czy branży, w której działają – stoją przed kluczowymi wyborami związanymi z nowymi technologiami. Cyfrowa transformacja nie jest już opcją – jest koniecznością. W czasach dynamicznych przemian potrzebujesz pewnego przewodnika. Oto on.
Redaktorzy prowadzący: Paweł Górecki, Dawid Zaraziński. Menedżer projektu: Piotr Szymczak

8 biznesowych obszarów doskonalonych przez uczenie maszynowe 

Ciągły rozwój AI jest nieunikniony, a jego postęp w środowisku pracy następuje w oszałamiającym tempie.

Jak Harley-Davidson posłużył się sztuczną inteligencją, aby znacznie poprawić sprzedaż 

W przypadku Harleya‑Davidsona sztuczna inteligencja oceniła, co działa w kanałach cyfrowych, a co nie, i wykorzystała tę wiedzę, aby stworzyć więcej szans do konwersji.

How to do IT – specjalne wydanie HBRP 

Pobierz przewodnik po cyfrowej transformacji. Dołącz do grona liderów.

Analityka biznesowa

Wyzwania wynikające z poszerzania analitycznego spektrum. Część 1: diagnoza 

Nowoczesne firmy starają się upowszechnić analitykę, sprawić, aby stała się integralną częścią ich działalności. Niestety napotykają na szereg organizacyjnych i technologicznych trudności. Dlaczego tak się dzieje?

Dokąd zmierza analityka w biznesie 

Jeszcze nigdy w historii analityka leżąca u podstaw rozwoju sztucznej inteligencji oraz systemów kognitywnych nie była tak powszechnie komentowana.

Kłopoty z wiarygodnością danych 

Aby je rozwiązać, skup się na zarządzaniu, a nie na technologii.

Mariaż intuicji z analizą danych 

Dzięki tradycji sprzedaży katalogowej sieć detaliczna Williams-Sonoma była przygotowana do tego, by gromadzić i wykorzystywać dane dostarczane przez klientów oraz pochodzące z innych źródeł.

Obejrzyj zapis webinarium „Technologie w biznesie”. Dowiedz się, jakie znaczenie mają nowe technologie dla twojej firmy!

5 powodów, dla których nie warto inwestować we własną serwerownię 

Dlaczego utrzymywanie i rozwijanie własnej serwerowni stają się coraz mniej opłacalne? Jakich zagrożeń można uniknąć i jakie korzyści osiągnąć?

Pozostałe wiadomości

Raport eID: Elektroniczna identyfikacja kluczowa dla obywateli i konsumentów 

Wdrożenie eID powinno pozytywnie wpłynąć na rozwój i konkurencyjność usług na rynku komercyjnym wykorzystującym tożsamość cyfrową.

Jak zmieniło się znaczenie transformacji cyfrowej? 

Firmom, które uwzględniają IT w swojej strategii, najłatwiej będzie stawić czoło wyzwaniom jutra.

CRM kluczem do budowy spersonalizowanej relacji z klientem 

Aby dotrzeć do konsumentów, firmy muszą się skoncentrować na nowych technologiach. Systemy CRM – służące budowaniu relacji z klientem – mają tu kluczowe znaczenie.

Jak blockchain może pomóc muzykom ponownie zarabiać? 

Blockchain dał twórcom w branży muzycznej nadzieję, że nas wszystkich czeka lepsza przyszłość.

Nowy czynnik przewagi konkurencyjnej 

Biznesowe ekosystemy zmieniają sposób działania organizacji. Dlatego też liderzy wyczuwający kierunek zmian odchodzą od tradycyjnych, formalnych partnerstw na rzecz budowania nowych cyfrowych platform.

Największe zagrożenie cyberterrorystyczne kryje się wewnątrz twojej firmy 

60% wszystkich naruszeń bezpieczeństwa miało źródło wewnątrz firm.

Boom na Internet rzeczy 

W ubiegłym roku w Europie Środkowo-Wschodniej wydatki na Internet rzeczy sięgnęły 11 miliardów dolarów.

Automatyzacja szansą, a nie zagrożeniem 

Jeżeli chcemy stawiać na innowacyjność, automatyzacja powinna być tematem priorytetowym.


Nad merytoryką materiałów czuwa grono zaproszonych branżowych ekspertów. Firmy zainteresowane współpracą zapraszamy do kontaktu (p.szymczak@hbrp.pl).