Magazyn

Prenumerata

Pokaż numery archiwalne

Harvard-Nr-142/143-grudzień-styczeń-2014-Zaangażowanie

Nr 142-143, grudzień 2014 - styczeń 2015

Zaangażowanie

Wraz z poprawą koniunktury gospodarczej przedsiębiorstwa nasiliły starania, by powrócić na tory stabilnego wzrostu. Jednak w dobie pełnej transparentności rynkowej przewaga budowana w oparciu o strategie lub innowacje utrzymuje się coraz krócej. Dlatego w poszukiwaniu długofalowej przewagi konkurencyjnej rosnącą rolę odgrywają czynniki trudniejsze do skopiowania, takie jak kultura organizacyjna czy zaangażowanie pracowników. Tematyka budowania zaangażowania ludzi, zespołów i liderów zdominowała świąteczno-noworoczne wydanie naszego magazynu.

Polecam także pozostałe artykuły i życzę Państwu szczęśliwych i pogodnych świąt Bożego Narodzenia oraz stabilnego wzrostu nie tylko w 2015 roku!

Witold Jankowski
redaktor naczelny "Harvard Business Review Polska"

Kup prenumeratę Kup numer

W tym numerze

Trendy

Co dopinguje handlowców
Relacja pomiędzy menedżerami liniowymi a dyrektorami HR
Wpływ kultury organizacyjnej na cele biznesowe

Temat numeru

Rozwój osobisty w miejscu pracy
Przywództwo spod znaku błękitnego oceanu
Geniusz zbiorowości
Od celu do działania
Synergia płynąca z szybkiej integracji
Spraw, by zespół dotrzymał obietnic
To, czego najbardziej Ci brak
Kultura wzajemnej pomocy w firmie IDEO
Poszukiwanie talentów w XXI wieku
Nowatorska strategia zarządzania talentami
Jak Netflix odmienił HR

Artykuły

Jak to zrobiłem

Jak pracowników uczynić fanami firmy

Punkt widzenia

Przywódca musi być skupiony

Zarządzanie sobą

Emocjonalna zręczność

Studium przypadku

Jak odzyskać utraconą energię
Karol Raźniewski: brak sprecyzowanej strategii może być źródłem spadku zaangażowania pracowników
Grzegorz Szczepański: to menedżerowie muszą podejmować kluczowe decyzje
Piotr Mazurkiewicz: zaangażowanie jest budowane przez wiele czynników

Refleksje

Refleksje: Łukasz Kruczek