X
Następny artykuł dla Ciebie

Negocjacje na szczycie, kultura organizacyjna 4.0, neuroprzywództwo i zwycięskie innowacje to tematy przewodnie najbliższej edycji programu Elite Leadership. Kto wystąpi podczas konferencji organizowanych przez ICAN Institute i redakcję „Harvard Business Review Polska”?

Hasło przewodnie najnowszej edycji programu Elite Leadership Program brzmi „Patrz dalej, wyprzedzaj innych, działaj”. Oddaje ono ideę, która co roku przyświeca organizatorom podczas formułowania zawartości merytorycznej cyklu. Jak podkreśla inicjator konferencji ELP, dr Witold Jankowski, redaktor naczelny HBRP oraz prezes ICAN Institute, wydarzenia te od początku były realizacją jego wizji, by sprowadzać do Polski najnowsze idee biznesowe.

Od 2003 roku zapraszamy największe autorytety zarządzania, przywództwa i sprzedaży, by umożliwić polskim menedżerom dostęp do ich metod i narzędzi. Z naszej działalności wyłoniły się dwa cykle konferencji: sprzedażowy Elite Sales Program oraz Elite Leadership Program o tematyce zarządzania i przywództwa. Ten drugi jest skierowany do ambitnych prezesów, menedżerów i dyrektorów, którzy nie spoczywają na laurach i stawiają na swój rozwój – przekonuje.

Dotychczas w ramach inicjatywy HBRP i ICAN Institute do Polski zawitały takie autorytety jak prof. Joseph L. Badaracco, znawca etyki biznesu z Harvard Business School; dr Alex Osterwalder, jeden z największych myślicieli biznesu, dr Marshall Goldsmith, uznany za najlepszego coacha na świecie czy prekursor evidence‑based marketingu – dr Byron Sharp. Ten ostatni wystąpił podczas zeszłorocznej edycji, o której przebiegu więcej dowiedzieć się można na tej stronie.

Kto wystąpi podczas ELP 2018?

W tym roku redakcja HBRP wybrała i zaprosiła gości specjalnych, którzy mają zarówno bogaty dorobek zawodowy, jak i naukowy. Oto nazwiska osób, które będziemy gościć podczas konferencji cyklu ELP 2018:

  • zaliczany do grona 15 najlepszych profesorów Uniwersytetu Harvarda dr Daniel L. Shapiro – założyciel i dyrektor Międzynarodowego Programu Negocjacji Harvarda, profesor psychologii Harvard Medical School oraz członek Wydziału Programu Negocjacji w Harvard Law School. Jego wystąpienie o negocjacjach na szczycie otworzy cykl ELP 2018. Ekspert podzieli się autorskimi narzędziami, które wypracował podczas rozwiązywania konfliktów na świecie, a także wspierania liderów firm z listy Fortune 500.

  • twórczyni koncepcji energii organizacyjnej prof. Heike Bruch – autorka książek i artykułów m.in. dla „Harvard Business Review”. Jest profesorem i dyrektorem Instytutu Przywództwa na University of St. Gallen w Szwajcarii oraz innych uczelni europejskich oraz amerykańskich. Z polską publicznością w ramach ELP spotka się już po raz drugi, tym razem podzieli się wiedzą o czynnikach prowadzenia tzw. New Work Transformation, które opracował kierowany przez nią instytut. Prof. H. Bruch opowie również, jak budować kulturę organizacyjną dopasowaną do specyfiki firmy i otoczenia konkurencyjnego.

  • Friederike Fabritius – ekspertka w dziedzinie neuroprzywództwa, która opracowuje prekursorskie narzędzia do rozwoju przywództwa oraz systemy edukacyjne wykorzystujące zdolności mózgu do zdobywania i przechowywania nowych informacji. Była związana z Instytutem Badań nad Mózgiem Maxa Plancka, doradzała też w zakresie zarządzania w firmie McKinsey. Książka The Leading Brain (2017), którą współtworzyła, znalazła się na liście najlepszych książek biznesowych 2017 roku wg „strategy + business”. Friederike Fabritius przybliży uczestnikom ELP rozwijającą się dziedzinę neuroprzywództwa i podpowie, jak na co dzień mogą oni wykorzystywać odkrycia neurobiologii do zwiększania efektywności osobistej oraz swoich zespołów.

  • twórca metody co‑creation wykorzystywanej w sprzedaży i zarządzaniu do poszukiwania najlepszych rozwiązań wspólnie z klientami dr Régis Lemmens – założyciel firmy konsultingowej Sales Cubes, członek zespołu ekspertów Impulse Brussels oraz wykładowca europejskich uczelni biznesowych. Współautor bestsellera From Selling to Co‑Creating, goszczony już przez redakcję HBRP w Polsce w ramach programu Elite Sales. Dr R. Lemmens opowie o nowym podejściu do innowacji łączącym zarówno koncepcje co‑creation, jak i lean start‑upu oraz design thinking.

Podczas każdej konferencji o polski kontekst prezentowanych treści zadbają eksperci ICAN Institute oraz zaproszeni praktycy z Polski. Terminy i szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych sesji plenarnych ELP 2018 można znaleźć tutaj: elp.hbrp.pl.

Czas na bardziej praktyczną formułę ELP

Organizatorzy ELP 2018 postanowili nieco przeformatować system wsparcia pokonferencyjnego, tak by bardziej zmotywować uczestników do wykorzystywania w praktyce nowo zdobytej wiedzy. Mają temu służyć m.in. opracowane przez ekspertów ICAN Institute notatki i zadania wdrożeniowe, a także wdrożeniowe sesje online zarezerwowane wyłącznie dla uczestników ELP.

Priorytetowo traktujemy dbałość o to, by zapracowani liderzy i menedżerowie z łatwością mogli wdrażać nowe rozwiązania w swoich organizacjach. W związku z tym ELP to nie tylko sesje plenarne, ale również towarzyszące im sesje warsztatowe oraz system wsparcia wdrożeniowego. Choć sam udział w konferencjach to jedynie cztery dni w roku, są one obudowane solidnymi materiałami, dzięki czemu dają realną wartość firmom – podkreśla dr Witold Jankowski.

Uczestnicy ELP otrzymają certyfikaty ICAN Institute z podpisami czterech głównych prelegentów. Więcej na temat zbilżających się wydarzeń, a także minionego cyklu ELP znaleźć można tutaj: elp.hbrp.pl.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy