W celu świadczenia Państwu jak najlepszych usług, wykorzystujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka). Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika. Zawsze mogą Państwo określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Waszych przeglądarkach lub konfiguracjach usługi.
Rozumiem Więcej
MagazynPrenumerataSzkoleniaKonferencjeWideoSklepKsiążkiPromocje
0

Powiadomienia

Newsletter
Harvard Business Review Polska MagazynPrenumerataSzkoleniaKonferencjeWideoSklepKsiążkiPromocje
0

Powiadomienia

Strategia

Zarządzanie i przywództwo

Marketing i sprzedaż

Technologie

Efektywność i finanse

Zarządzanie sobą

Wszystkie tematy

MagazynPrenumerataSzkoleniaKonferencjeWideoSklepKsiążkiPromocje
Newsletter
Newsletter
Harvard Business Review Polska
Strategia
Zarządzanie i przywództwo
Marketing i sprzedaż
Technologie
Efektywność i finanse
Zarządzanie sobą
Wszystkie tematy
Harvard Business Review Polska
0

Powiadomienia

Menu Ukryj

Strategia

Zarządzanie i przywództwo

Marketing i sprzedaż

Technologie

Efektywność i finanse

Zarządzanie sobą

Wszystkie tematy

MagazynPrenumerataSzkoleniaKonferencjeWideoSklepKsiążkiPromocje
Newsletter
Powiększ tekst Pomniejsz tekst
Usuń
Ulubione
Drukuj
Podziel się
Strategia | Miejsca pracy, Zarządzanie zasobami ludzkimi

Jak stworzyć biuro sprzyjające kreatywności i współpracy [DEBATA]

Mariola Stawińska , Anna Marciniak , Małgorzata Niewińska , Dawid Zaraziński
Powiększ tekstPomniejsz tekst
Usuń
Ulubione
Drukuj
Podziel się

Najlepsze pomysły nie rodzą się przy biurkach. Powstają na firmowych korytarzach, w kuchniach, w przestrzeniach wspólnych. Dlatego tak ważne jest, aby przestrzeń biurowa sprzyjała kreatywności pracowników – gdziekolwiek pracują i tworzą.

Najnowsze badania pokazują, że przestrzeń biurową można projektować z zamiarem osiągnięcia konkretnych rezultatów, takich jak np. pobudzenie zaangażowania pracowników, wzrost innowacyjności i pomnożenie zysków – i te cele faktycznie osiągać. Jak to zrobić? Jak za pomocą przestrzeni biurowej pobudzić skuteczność pracowników – nawet przy ograniczonych zasobach finansowych? W jaki sposób wspierać innowację, rekrutację i współpracę, organizując przestrzeń pracy?

Tajemnica sukcesu przedsiębiorstwa »

Przewodnik biznesowy: Kultura organizacyjna 

Multimedia, Upominki

Liderzy zdecydowanej większości firm znajdujących się na szczycie, zapytani o tajemnicę sukcesu przedsiębiorstwa, wskażą ją: kulturę organizacyjną. Tak, to właśnie ona w dużej mierze decyduje o tym, że jedne firmy odnoszą długofalowe sukcesy, a inne pozostają w tyle. Poznaj ją lepiej i dowiedz się, jak nią dobrze zarządzać w drodze po zwycięstwo.

Aby odpowiedzieć na to pytanie redakcja „Harvard Business Review Polska”, w ramach projektu Biura: nowa definicja przestrzeni, zorganizowała debatę „Na ratunek dobrym pomysłom: jak stworzyć przestrzeń biurową pobudzającą zaangażowanie?”. Wzięły w niej udział zaproszone ekspertki:

  • Małgorzata Niewińska, Head of Change Management, Workplace Strategies w CBRE,

  • Anna Marciniak, dyrektor ds. personalnych i administracji Skanska Property Poland,

  • Mariola Stawińska, Senior HR Business Partner, HB Reavis Poland.

Debatę poprowadził Dawid Zaraziński, redaktor „Harvard Business Review Polska”. Zachęcamy do obejrzenia zapisu rozmowy.

Polecamy również:
Co każdy z nas powinien wiedzieć o polityce biurowej?
Zarządzanie sobą | Kooperacja, Kultura organizacyjna
Dana Rousmaniere
Jak zminimalizować stres przed i po urlopie
Zarządzanie sobą | Work life balance, Stres
Tristan Elizabeth Gribbin
Kiedy jednostka nie ma znaczenia
Zarządzanie i przywództwo | Przywództwo i zarządzanie ludźmi, Kierowanie zespołami
Michael J. Mauboussin
Jak najlepiej zakończyć spotkanie?
Zarządzanie sobą | Spotkania, Zarządzanie czasem
Paul Axtell
Jak poprawić koncentrację i być bardziej efektywnym? Poznaj cztery strategie.
Zarządzanie sobą | Mierzenie wydajności, Zarządzanie czasem
Chris Bailey
Zarządzanie to nie przywództwo
Zarządzanie i przywództwo | Przywództwo i zarządzanie ludźmi, Kierowanie zespołami
John P. Kotter

Mariola Stawińska Senior HR Business Partner, HB Reavis Poland.

Anna Marciniak Dyrektor ds. personalnych i administracji Skanska Property Poland.

Małgorzata Niewińska Head of Change Management, Workplace Strategies w CBRE.

Dawid Zaraziński Ekspert w obszarach mediów, technologii i innowacji. Współprowadzi think tank „How To Do IT”. Aktywny na Twitterze i LinkedIn.

To artykuł z kategorii: Strategia
Polecamy również:
Co każdy z nas powinien wiedzieć o polityce biurowej?
Zarządzanie sobą | Kooperacja, Kultura organizacyjna
Dana Rousmaniere
Jak zminimalizować stres przed i po urlopie
Zarządzanie sobą | Work life balance, Stres
Tristan Elizabeth Gribbin
Kiedy jednostka nie ma znaczenia
Zarządzanie i przywództwo | Przywództwo i zarządzanie ludźmi, Kierowanie zespołami
Michael J. Mauboussin
Jak najlepiej zakończyć spotkanie?
Zarządzanie sobą | Spotkania, Zarządzanie czasem
Paul Axtell
Jak poprawić koncentrację i być bardziej efektywnym? Poznaj cztery strategie.
Zarządzanie sobą | Mierzenie wydajności, Zarządzanie czasem
Chris Bailey
Zarządzanie to nie przywództwo
Zarządzanie i przywództwo | Przywództwo i zarządzanie ludźmi, Kierowanie zespołami
John P. Kotter
Harvard Business Review Polska
Poznaj HBRP
PrenumerataAplikacjaRedakcjaInformacje dla autorówSklep biznesowyNewsletterCzęsto zadawane pytaniaPolityka prywatności
Współpraca
KontaktDla prasyPatronatyReklamaKariera
Dołącz do nas
FacebookLinkedInTwitterYoutube
wydawca „Harvard Business Review Polska”

ICAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.
al. Niepodległości 18,
02-653 Warszawa

Dział obsługi klienta:
tel. 22 11 33 444
tel. 22 250 11 44
fax. 22 250 20 99
infolinia@hbrp.pl

© 2019 ICAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. Wszelkie prawa zastrzeżone
Polityka prywatności
  • Logowanie
  • Rejestracja