X
Następny artykuł dla ciebie

Biuro: twoje nowe narzędzie

Biuro to nie tylko przestrzeń, w której pracujemy. Rozplanowanie budynku, zagospodarowanie powierzchni, ergonomia i estetyka to faktycznie narzędzia do zarządzania organizacją.

Odpowiednio przemyślane biuro może zwiększyć wydajność, poprawić komunikację, a także przyciągnąć jeszcze lepszych pracowników. W jaki sposób w epoce rynku pracownika wykorzystać biuro do zatrzymania najbardziej poszukiwanych talentów? Jak stworzyć przestrzeń do pracy, która zwiększy efektywność organizacji?

W webinarium HBRP zatytułowanym „Biuro jako narzędzie nowej pracy”, zorganizowanym w ramach projektu Biura 2019: elastyczność, która motywuje do działania, udział wzięli:

  • Monika Szelenberger - Leasing and Asset Manager, Adgar Poland,

  • Monika Rogucka, Dyrektor Komercjalizacji Warszawa w Cavatina,

  • Aleksander Hofmann – Senior Property Negotiator, Delbor.

Zaproszeni goście rozmawiali na temat szeroko rozumianego rynku nieruchomości komercyjnych, a także tworzenia efektywnej przestrzeni biurowej. Rozmowa dotyczyła wielu kwestii, m.in.:

  • najważniejszych trendów na rynku przestrzeni biurowej;

  • zmian oczekiwań najemców;

  • wyzwań, z jakimi muszą mierzyć się firmy poszukujące nowej siedziby;

  • projektowania biurowców spełniających wymagania dzisiejszego rynku pracy stawiających na elastyczność i różnorodność;

  • wpływu architektury, wystroju i wyposażenia biura na efektywność i zaangażowanie pracowników;

  • przestrzeni coworkingowych – trendu, który zaczyna budzić zainteresowanie korporacji;

Jeśli chcą Państwo dowiedzieć się, jakie warunki powinno spełniać biuro zaprojektowane z myślą o długofalowym rozwoju firmy, zapraszamy do obejrzenia webinarium:

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy