X
Następny artykuł dla Ciebie
Wyświetl >>

Wykorzystywanie mediów społecznościowych w pracy wiąże się z ryzykiem

(Nr 189, listopad 2018)

1 min

Wykorzystywanie mediów społecznościowych w pracy wiąże się z ryzykiem

Media społecznościowe są nieocenionym narzędziem komunikacji, które pomaga pracownikom dzielić się pomysłami, rozwiązywać problemy i kierować uwagę na produkty i usługi firmy.

Organizacje mogą jednak ponosić koszty z tego tytułu: ludzie, którzy używają mediów społecznościowych w pracy, orientują się lepiej w szansach zmiany pracodawcy i mają wyższe notowania w firmach rekrutacyjnych, przez co stają się potencjalnymi obiektami ich „polowań”. Ankieta z udziałem 277 pracowników firmy działającej w sektorze opieki zdrowotnej wykazała istotne różnice w nastawieniu i zachowaniach między pracownikami, którzy korzystają z mediów społecznościowych w celach zawodowych, a pracownikami, którzy tego nie robią. Przedstawione poniżej wyniki ankiety dotyczą obu grup. 

ODSETEK RESPONDENTÓW, KTÓRZY…

używają mediów społecznościowych do poszukiwania nowej pracy

Wykorzystywanie mediów społecznościowych w pracy wiąże się z ryzykiem

PRZECZYTAJ TAKŻE: Jaki potencjał tkwi w mediach społecznościowych? »

Raport z badania: Polskie firmy w mediach społecznościowych 

Paweł Kubisiak PL, Sergiusz Prokurat PL, Michał Krzycki PL, Kamil Sumara PL

Przedsiębiorstwa działające w Polsce dostrzegają potencjał tkwiący w mediach społecznościowych i starają się dotrzeć ze swoim przekazem do potencjalnych klientów zebranych wokół portali takich jak Facebook czy YouTube. Jednak, jak wynika z badania przeprowadzonego przez HBRP i ekspertów Capgemini Polska, w firmach wciąż dominuje w tym obszarze tradycyjne podejście do marketingu. Tymczasem efektywne wykorzystanie nowego medium wymaga całkowitej zmiany sposobu myślenia.

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy