X
Następny artykuł dla ciebie

Ankiety adresowane do 10 455 członków pokolenia Y świadczą o ich wątpliwościach dotyczących tego, czy działalność firm przysparza realnych korzyści społeczeństwu.

Przekonanie, że firmy postępują w etyczny sposób, wyraża mniej niż połowa respondentów ankiety z 2018 roku. To nastawienie może wynikać z rozwoju technologii destabilizujących życie społeczne oraz zawirowań politycznych. Dobra wiadomość jest taka, że coraz więcej milenialsów obejmuje wyższe stanowiska kierownicze, na których mogą wpływać na funkcjonowanie przedsiębiorstw.

Odsetek przedstawicieli pokolenia Y, którzy twierdzą, że firmy...

PRZECZYTAJ TAKŻE: CSR staje się dla firm bezdyskusyjnym priorytetem »

Odpowiedzialne firmy wytwarzają więcej nowych produktów 

Xueming Luo , Shuili Du

CSR budzi wciąż kontrowersje ze względu na wpływ na zyski przedsiębiorstw. Krytycy obwiniają ją o to, że wysysa kapitał z firm i z portfeli akcjonariuszy. 

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy