X
Następny artykuł dla Ciebie
Wyświetl >>

Tylko właściwa muzyka we właściwym miejscu może zwiększyć sprzedaż

PREMIUM

(Nr 37, marzec 2006)

Ewa Andura, Bogusław Kwarciak  · 7 min

Niemal wszystkie firmy handlowe nadają w miejscu sprzedaży muzykę. Ich menedżerowie marketingu często jednak nie zdają sobie sprawy, że intuicyjnie dobierając utwory, mogą osłabić wizerunek marki, który tak dużym kosztem budują w mass mediach.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Zostało 98% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Ewa Andura

Ewa Andura, poprzednio junior researcher w Internet Media Services, przygotowuje obecnie pracę doktorską na podstawie badań własnych nad zachowaniem konsumenta w miejscu sprzedaży.

Bogusław Kwarciak

Bogusław Kwarciak jest doktorem psychologii z Uniwersytetu Jagiellońskiego i University of Connecticut w USA. Pełni funkcję dyrektora strategicznego w agencji reklamowej Opus B, jest też wykładowcą w dziedzinie komunikacji rynkowej i zachowań konsumentów na uczelniach polskich i zagranicznych. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży marketingowej na rynku amerykańskim, fińskim, niemieckim i polskim. Był konsultantem wielu znanych firm międzynarodowych

Bądź na bieżąco

Odblokuj wszystko!

Trzy tytuły – trzy perspektywy HBRP.pl, ICAN.pl, MITSMR.pl
31 szkoleń z certyfikatem online ICAN Business Advisor
Webinaria kryzysowe Wideo i LIVE

Powiązane artykuły

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco

Odblokuj wszystko!

Trzy tytuły – trzy perspektywy HBRP.pl, ICAN.pl, MITSMR.pl
31 szkoleń z certyfikatem online ICAN Business Advisor
Webinaria kryzysowe Wideo i LIVE

Najpopularniejsze tematy