Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Telepraca w branży produkcyjno-dystrybucyjnej? Tak, to możliwe!

· · 4 min
Telepraca
w branży produkcyjno-dystrybucyjnej? Tak, to możliwe!

Dzięki wdrożeniu innowacyjnych rozwiązań na długo przed ogłoszeniem pandemii Food Ingredients Group jest gotowa nie tylko na to, aby przetrwać ten trudny czas, ale także na to, co przyjdzie po nim.

Food Ingredients Group tworzy pięć firm specjalizujących się w produkcji dodatków do żywności. Libra, która może pochwalić się rozbudowanym działem B+R, zajmuje się przede wszystkim produkcją dodatków funkcjonalnych i przypraw dla przemysłu mięsnego oraz dla branży piekarniczej. Interfiber to jeden z największych globalnych producentów nierozpuszczalnego błonnika pokarmowego z fabrykami w Polsce i w Belgii (Custom Fiber). Z kolei produkująca w Chinach Lauta (skąd eksportuje na cały świat) specjalizuje się w produkcji rozwiązań hydrokoloidowych dla przemysłu spożywczego. Kompozycje smakowe (aromaty w proszku i w płynie) do deserów, lodów, jogurtów czy wędlin, piw i chipsów tworzy Flavours Factory, a Fiberk jest producentem błonników: owocowych, warzywnych i zbożowych oraz takich o drobnych frakcjach. Grupa działa na rynku około 20 lat, a swoje produkty sprzedaje do blisko 80 krajów. Warto dodać, że przedstawicielstwa Food Ingredients Group zlokalizowane są na kilku kontynentach: w Europie, południowo‑wschodniej Azji i Stanach Zjednoczonych.

...