X
Następny artykuł dla Ciebie
Wyświetl >>

Profesor University of Miami Michael T. French wraz z dwojgiem innych badaczy przeprowadził badanie ankietowe w grupie dwóch tysięcy respondentów ze Stanów Zjednoczonych na temat sytuacji osób z tatuażami na rynku pracy. Wyniki badania dowodzą, że kandydaci wytatuowani mają takie same szanse na zatrudnienie jak osoby nieozdobione tatuażami. Identyczne też jest średnie wynagrodzenie w obu grupach. Co ciekawe, wytatuowani mężczyźni mają nieco większe szanse na znalezienie pracy. Konkluzja badaczy: tatuaż nie pozbawia szans na zatrudnienie.

...

PRZECZYTAJ TAKŻE: Czy wygląd pracownika jest najważniejszy? »

Jak przekazywać pracownikom informacje na temat ich wyglądu? 

Amy Gallo

To, jak wyglądamy, i sposób, w jaki wykonujemy naszą pracę, jest równie ważne jak jej treść.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Zostało 94% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy