X
Następny artykuł dla Ciebie
Wyświetl >>

W Goldman Sachs najważniejsi są ludzie. Każdego dnia nasi pracownicy pomagają klientom rozwiązywać gnębiące ich problemy. W konsekwencji zatrudnianie wyjątkowo zdolnych osób ma ogromny wpływ na nasze sukcesy i nigdy nie powinno być lekceważone. W następstwie kryzysu z 2008 roku stanęliśmy w obliczu problemu, który, szczerze mówiąc, był czymś względnie nowym w naszej 150‑letniej historii. Przez dziesięciolecia bankowość inwestycyjna stanowiła jedną z najbardziej pożądanych, interesujących i błyskawicznie rozwijających się branż na świecie.

Miało to sens – banki rosły w tempie dwucyfrowym i osiągały wysokie przychody, co otwierało mnóstwo możliwości i gwarantowało dobre wynagrodzenia. Jednak kryzys finansowy odebrał branży część splendoru; zarówno rozwój, jak i przychody spadły do umiarkowanego poziomu. Równocześnie w bankowości i jej otoczeniu nasiliła się walka o utalentowanych pracowników. Wielu kandydatów, na których nam zależało, kierowało swoje kroki do Doliny Krzemowej, do funduszy private equity i do start‑upów. Co więcej, nie szukaliśmy już głównie wyspecjalizowanej kadry księgowych, finansistów czy ekonomistów. W Goldman Sachs – tak jak właściwie wszędzie – pojawiło się duże zapotrzebowanie na nowe umiejętności, szczególnie w dziedzinie programowania.

Odkrywaj jeszcze więcej i częściej. Kupując prenumeratę, gwarantujesz sobie dostęp do solidnej dawki harvardzkiej wiedzy. Miej pewność, że nic cię nie ominie.

Z prenumeratą możesz więcej!

...

PRZECZYTAJ TAKŻE: Jak zrekrutować utalentowanych pracowników? »

Rekrutacja pracowników. Jak znaleźć utalentowanych kandydatów? 

Pobierz raport specjalny „Harvard Business Review Polska”, z którego dowiesz się, jak pozyskiwać pracowników, którzy przyczynią się do sukcesu twojej firmy. 

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Zostało 99% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco

Odblokuj wszystko!

Trzy tytuły – trzy perspektywy HBRP.pl, ICAN.pl, MITSMR.pl
31 szkoleń z certyfikatem online ICAN Business Advisor
Webinaria kryzysowe Wideo i LIVE

Najpopularniejsze tematy