X
Następny artykuł dla Ciebie
Wyświetl >>

Kierowanie dużą, złożoną organizacją, wzajemnie zależną od innych podmiotów – taką jak Marynarka Wojenna Stanów Zjednoczonych (U.S. Navy) – wymaga odpowiedniego podejścia. Trzeba się skupić na wyjątkowych mocnych stronach organizacji i na jej roli. W przypadku marynarki rolą tą jest obecność we właściwym miejscu. Siły morskie Stanów Zjednoczonych – marynarze i piechota morska – są w stanie ciągłej mobilizacji, nie potrzebują ani cala obcej ziemi, by utrzymywać się na pozycjach przez długi czas. Jesteśmy na miejscu nie tylko we właściwym czasie, lecz przez cały czas.

Nie mamy wątpliwości, na co kłaść nacisk: nasza obecność wymaga okrętów. Odkąd w 2009 roku zostałem sekretarzem marynarki wojennej (1), mój główny cel stanowi rozbudowywanie floty. Jej liczebność spadła z 316 okrętów w 2001 roku do zaledwie 278 jednostek w chwili, gdy obejmowałem urząd. Zmniejszenie liczby okrętów nie było konsekwencją świadomego wyboru; wynikało z niepohamowanego wzrostu kosztów i znaczących opóźnień; wykorzystywane przez nas technologie były niedopracowane; a rozpoczęcie budowy okrętu często następowało przed zakończeniem prac projektowych.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Zostało 98% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy