X
Następny artykuł dla ciebie

Ten artykuł dostępny jest także w wersji audio. Zaloguj się lub zostań prenumeratorem i słuchaj bez ograniczeń!

Śmierć nie zważa na strategię ani plany na przyszłość. Nie można się jej nauczyć, ale trzeba wiedzieć, jak udzielać wsparcia koledze, który utracił bliską osobę.

„W pracy istnieje wiele rodzajów tabu – powiedział nam Laszlo Bock – a śmierć należy do największych”. Były szef kadr w Google’u i współzałożyciel start‑upu Humu z Doliny Krzemowej, który pragnie pomagać menedżerom wyższego szczebla w uczłowieczaniu miejsca pracy, w dniu naszej rozmowy obchodził Día de los Muertos (Dzień Zmarłych). Był drugi listopada, a zgodnie z sugestią jednego ze współpracowników firma Humu przyjęła meksykańską tradycję upamiętniania tych, którzy odeszli. „Mamy w biurze wycinanki z papieru kolorowego i stoiska z cukierkami, a ludzie wystawili zdjęcia zmarłych krewnych – wyjaśnił Bock. – Złożyliśmy ofiarę duchom. Robimy to, ponieważ chcemy pokazać, że nie ma nic złego w rozmawianiu o śmierci i wszyscy jesteśmy ludźmi”.

...

PRZECZYTAJ TAKŻE: Czy pomagać pracownikom, którzy tego nie chcą? »

Coaching pracownika, który nie chce pomocy 

Amy Gallo

Dlaczego pracownicy odmawiają współpracy? Co zrobić, aby chcieli się zmienić?

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy