X
Następny artykuł dla Ciebie

Wprawdzie oferty hybrydowe otwierają przed firmami ogromne szanse na poprawę sytuacji, to jednak łatwo o błąd przy ich tworzeniu. Problem tkwi w tym, że zbyt wiele firm, licząc na krociowe zyski, nie zastanawia się dokładnie, w jaki sposób skonstruować, urynkowić i sprzedać takie oferty. Przez ostatnie 3 lata autorzy artykułu poddali analizie ponad 100 udanych pakietów hybrydowych, oferowanych przez bardzo różne firmy z sektorów B2B i B2C. Z ich analiz wynika, że większości z tych pakietów brakuje przynajmniej jednego z czterech czynników: wyróżnienia oferty; jej skalowalności; właściwej analizy rynku i cen oraz inwestycji brandingowych.

Autorzy rozróżniają cztery rodzaje ofert hybrydowych. Elastyczne połączenie produktu z usługą pozwala nabywcom zaspokoić indywidualne potrzeby. Pakiet kupowany dla spokoju ducha zawiera najlepsze w swoim rodzaju produkty i najwyższej jakości usługi. Pakiet potęgujący korzyści zapewnia klientom więcej dodatkowych funkcji lub pól użytkowania. Pakiet typu „wszystko w jednym miejscu” ma przede wszystkim ułatwić klientom dokonanie zakupu. Autorzy przedstawiają również praktyczne wskazówki ułatwiające tworzenie udanych ofert hybrydowych w każdej firmie.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy