X
Następny artykuł dla Ciebie

Najpierw należy określić cele kulturowe. Najlepiej, gdy mają one konkretne cechy: pasują do strategicznego kierunku, w jakim podąża przedsiębiorstwo; ich realizacja jest ważna; odzwierciedlają potrzeby zewnętrznego otoczenia biznesowego. Dobry cel musi być jednocześnie dokładnie sprecyzowany i osiągalny. Na przykład „Cenimy klientów” może brzmieć niejednoznacznie i prowadzić do niespójnych decyzji dotyczących rekrutacji personelu, dbania o rozwój przywódców i prowadzenia firmy. Lepiej powiedzieć: „Budujemy szczere i pozytywne relacje z klientami; obsługujemy ich z najwyższą atencją; jesteśmy ambasadorami bogatego dziedzictwa naszej marki”.

PRZECZYTAJ TAKŻE: Trudno zdefiniować kulturę firmy »

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy