X
Następny artykuł dla Ciebie
Wyświetl >>

Wraz z rozwojem kanałów i narzędzi marketingowych rośnie status i odpowiedzialność menedżerów wyższego szczebla do spraw marketingu.

Lata pięćdziesiąte XX w.

Marketing koncentruje się głównie na tworzeniu reklam telewizyjnych i prasowych z myślą o sprzedaży produktów. Marketingowców, którzy należą do władz firmy, spotyka się niemal wyłącznie w przedsiębiorstwach motoryzacyjnych i produ‑kujących dobra konsumpcyjne.

Lata sześćdziesiąte XX w.

Działania reklamowe nadal ograniczają się do wykorzystywania płatnych kanałów telewizyjnych i prasowych, ale odchodzą od przesadnych stwierdzeń i agresywnego namawiania do zakupu produktów. Kładzie się nacisk na tworzenie pomysłowych treści. Królują kampanie reklamowe.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Zostało 96% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy