Siła srebrnego tsunami

X
Zdobądź pewne komepetencje w niepewnych czasach
30 szkoleń tematycznych online.
Nawet 5 szkoleń w cenie 1!
87,6% zadowolonych klientów
Kup >>
300 od 59

Długowieczność jako szansa

PREMIUM

Paul Irving  · 5 min

Długowieczność jako szansa

W miarę starzenia się globalnej populacji będą się pojawiać nowe szanse biznesowe i nowe rynki konsumenckie. Każda firma powinna mieć strategię dotarcia do potrzeb starszych klientów i do informacji o ich sile nabywczej.

W poprzednim artykule opisałem, jak podejść do tych aspektów „strategii długowieczności”, które dotyczą firmy i pracowników, aby czerpać korzyści z zatrudniania starzejących się kadr. W niniejszym artykule omówię składniki strategii dotyczące otoczenia firmy, czyli konsumentów.

Już dzisiaj rynek produktów i usług dla seniorów jest prężny, a będzie jeszcze większy. Według opracowanego w 2016 roku wspólnego raportu firmy analitycznej Oxford Economics i organizacji non profit AARP, w 2015 roku Amerykanie po pięćdziesiątce, cechujący się odmiennymi zwyczajami i potrzebami usługowymi, wydali 7,6 biliona dolarów na bezpośrednie wydatki konsumpcyjne i na powiązaną z nimi działalność gospodarczą oraz kontrolowali ponad 80% majątku gospodarstw domowych. Co więcej, ankieta przeprowadzona przez AARP w 2010 roku ujawniła, że 90% seniorów chciałoby wraz z upływem lat nadal mieszkać we własnych domach.

Zostało 97% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy