X
Następny artykuł dla Ciebie

Chwilowe emocje to wpływowy i niebezpieczny doradca. Wszyscy to wiemy. Kiedy czujemy się szczęśliwi, bywamy zbyt hojni. Zdarza się nam zostawić szczodry napiwek albo kupić jacht. Z kolei w przypływie złości możemy napisać do szefa złośliwy e‑mail lub uderzyć kogoś. Przez ułamek sekundy czujemy się wspaniale. Ale wyrzuty sumienia – i konsekwencje podjętej decyzji – trwają czasami do końca kariery zawodowej bądź wręcz przez całe życie.

Dobrze chociaż, że wyciągamy z nich wnioski – zgadza się?

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy