X
Następny artykuł dla Ciebie
Wyświetl >>

Dlaczego duże firmy źle mierzą innowacyjność

PREMIUM

(Nr 149-150, lipiec - sierpień 2015)

Scott Kirsner  · 5 min

Strach przed firmami takimi jak Netflix1 czy Uber2 motywuje duże korporacje do coraz to większych inwestycji w innowacyjność. Tak różne firmy, jak AIG, Disney czy Intuit, powołują do życia zespoły do spraw innowacji, wprowadzają programy zwane akceleratorami biznesu, by przyciągnąć do siebie obiecujące młode spółki, a także oddają w ręce pracowników kapitał na wdrożenie i testowanie nowych pomysłów z udziałem prawdziwych klientów.

Jednak w obliczu rosnących wydatków na innowacje wiele firm staje przed trudnym pytaniem: Skąd mamy wiedzieć, że wybrana przez nas strategia innowacyjności naprawdę przynosi pożądane rezultaty?

Za tym pytaniem kryje się autentyczny niepokój...

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Zostało 98% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Scott Kirsner

Redaktor portalu Innovation Leader, forum informacyjnego skierowanego do menedżerów zarządzających obszarem innowacji, a także wieloletn felietonista dziennika „Boston Globe”.

Bądź na bieżąco

Odblokuj wszystko!

Trzy tytuły – trzy perspektywy HBRP.pl, ICAN.pl, MITSMR.pl
31 szkoleń z certyfikatem online ICAN Business Advisor
Webinaria kryzysowe Wideo i LIVE

Powiązane artykuły

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco

Odblokuj wszystko!

Trzy tytuły – trzy perspektywy HBRP.pl, ICAN.pl, MITSMR.pl
31 szkoleń z certyfikatem online ICAN Business Advisor
Webinaria kryzysowe Wideo i LIVE

Najpopularniejsze tematy