X
Następny artykuł dla Ciebie
Wyświetl >>

Czy nie zaniżasz wartości klientów

PREMIUM

(Nr 204-205, luty - marzec 2020)

Rob Markey  · 17 min

Czy nie zaniżasz wartości klientów<strong></strong>

Ten artykuł dostępny jest także w wersji audio. Zaloguj się lub zostań prenumeratorem i słuchaj bez ograniczeń!

Prawdziwym celem przedsiębiorstwa, twierdził Peter Drucker, jest zdobywanie klientów i zatrzymywanie ich przy sobie. Większość menedżerów wie o tym, ale tych, którzy wykorzystują tę wiedzę w praktyce, jest niewielu.

Poddani nieustającej presji osiągania doskonałych wyników finansowych menedżerowie często czują się postawieni pod ścianą. Mają poczucie, że są zobligowani do szybkiego generowania zysków kosztem obniżania jakości produktów, ograniczania zakresu usług, nakładania uciążliwych opłat i uciekania się do innych sposobów lekceważenia klientów. To krótkoterminowe nastawienie działa na szkodę lojalności, redukując wartość, jaką klienci kreują dla firmy.

...

Zostało 99% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy