Spytaj o najlepszą dla Ciebie ścieżkę rozwoju kariery: 22 250 11 44 | infolinia@ican.pl

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

O tym, jak firmy powinny świadomie kształtować swoje marki, opowiada Krzysztof Langer, założyciel i prezes agencji brandingowej Admind Branding & Comunications.

Rola marki zmieniała się na przestrzeni lat. Początkowo było nią budowanie świadomości znaku towarowego, później racjonalne budowanie świadomości marki, a następnie emocjonalne budowanie świadomości marki. Czwarty etap ewolucji to kulturowe budowanie świadomości marki.

Aktualnie jesteśmy świadkami kreacji marek świadomych – takich, które są symbolami przekonań i kreatorami doświadczeń. Przykładem takiej marki jest LEGO.

Biznes coraz śmielej stawia na wyższy cel niż tylko zysk. Tych firm przybywa z każdym rokiem. To właśnie są świadome marki.

Według Krzysztofa Langera coraz istotniejszą cechą firm jest ich aktywność. Takie firmy kierują się w działaniu np. troską o środowisko. Przykładem tego typu przedsiębiorstwa jest Patagonia.

Inspirujący cel organizacji - wyznacza kierunek rozwoju świadomych firm.

Jak podkreśla prelegent, brak spójności i autentyczności to główne ryzyko prowadzące do utraty zaufania przez konsumentów.

Świadome marki mają lepsze wyniki i osiągają wyższe poziomy satysfakcji pracowników i klientów. 
Przespanie zmian społecznych i kulturowych może być druzgocące w skutkach – także dla firm.

Zobacz całe wystąpienie w formie wideo:

Kongres ICAN Management Review „Liderzy Jutra”

Kongres odbył się 27 i 28 października 2020 roku. Niemal 40 ekspertów z Polski i ze świata podczas swoich wystąpień podzielonych na 13 sekcji tematycznych omówiło najnowsze trendy i innowacje, które już dziś decydują o przyszłości biznesu. Wykładom, wywiadom, debatom i prezentacjom przyglądało się ponad 1500 uczestników.

Kolejne materiały poświęcone Kongresowi, w tym relacje z obu dni wydarzenia oraz poszczególne wystąpienia w formie wideo, znaleźć można pod tym linkiem.

Krztysztof Langer

Założyciel i prezes agencji brandingowej Admind Branding & Comunications

Polecane artykuły

Polecane artykuły