Zarządzanie czasem


Wielu ludzi na pytanie, co najbardziej utrudnia im efektywną pracę, zapewne odpowie coś w stylu: za mała liczba godzin w dobie. Czy to znaczy, że nieprawidłowo zarządzają swoim czasem? A może obarczeni są zbyt dużą liczbą obowiązków? Odpowiedź wcale nie jest oczywista.

 Pokaż więcej
Sortuj wg:
Ciekawość - pierwszy stopień do sukcesu

Ciekawość - pierwszy stopień do sukcesu

Co powstrzymuje kadrę zarządzającą przed inwestowaniem w zdolności menedżerów? Jak wdrożyć strategię dobrej, lepszej i najlepszej oferty bez kanibalizacji sprzedaży? W jaki sposób zwiększyć osobistą skuteczność? Jak stworzyć pełne szacunku miejsce pracy? Czy uczenie maszynowe może pomóc w indywidualizacji oferty? Dowiedz się z nowego numeru HBRP! Dołącz do grona czytelników magazynu wybieranego przez liderów biznesu. To praktyczna dawka wiedzy niezbędnej do efektywnego działania!

Kup prenumeratę »