Udzielanie informacji zwrotnej

Informacja zwrotna to jeden z kluczowych składników służbowej komunikacji interpersonalnej. Zarówno przyjmowanie oceny na swój temat jak i oferowanie komuś recenzji jego pracy to umiejętności, które należy trenować i doskonalić. Bardzo ważne jest ciągłe pogłębianie i regularne odświeżanie własnej wiedzy na temat zasad efektywnej komunikacji, w tym: reguł udzielania i wykorzystywania informacji zwrotnej na co dzień.

 Pokaż więcej
Sortuj wg:

Najskuteczniejsi prezesi świata 2019

Jak – będąc prezesem – zaplanować sobie życie na emeryturze? Co zrobić, aby coaching stał się podstawową umiejętnością menedżerską? W jaki sposób wykorzystać rezerwy talentów i energii, które drzemią w pracownikach? Czy różnorodność musi być problemem? Jak sprawić, aby nieformalne rozmowy miały konstruktywny charakter? Dowiedz się z nowego numeru HBRP! Dołącz do grona czytelników magazynu wybieranego przez liderów biznesu. To praktyczna dawka wiedzy niezbędnej do efektywnego działania!

Kup prenumeratę »

Najskuteczniejsi prezesi świata 2019