Co przyniesie fuzja świata fizycznego z cyfrowym? Jak zapewnić sobie stabilny wzrost w kapryśnej branży? Dowiedz się z nowego numeru HBRP! Dołącz do grona czytelników magazynu wybieranego przez liderów biznesu. To praktyczna dawka wiedzy niezbędnej do efektywnego działania!
Poznaj wyzwania, które wiążą się ze zmianą strategii opartej na tworzeniu i oferowaniu produktów na strategię zorientowaną na budowanie platformy wielostronnej.
Wykładam zarządzanie produktami w Harvard Business School. Często spotykam się więc z pytaniem: „na czym polega rola menedżera produktu?”
Polityka zmienia nasze postrzeganie produktów!
Chcesz sprzedawać drożej? Uzasadnij taki wydatek!
Błędy pojawiają się częściej, niżbyśmy chcieli. A co jeśli możemy zwiększyć tym zainteresowanie konsumentów?
Warto mieć świadomość tego, że Netflix – podobnie jak wiele innych platform – stoi przed strategiczną decyzją.
Nasi eksperci radzą, jak zarządzać zakresem usług, by utrzymać zdrowe relacje z klientem.
Czy aby ograniczyć złożoność, która niszczy wartość, trzeba zrezygnować z innowacji?
Tworzenie i korzystanie z systemów – takich jak Calendar.help – w celu zarządzania rutynowymi zadaniami jest łatwym sposobem wykorzystania sztucznej inteligencji w codziennej praktyce biznesowej.
Opisane pułapki pokrywają znaczną część niepowodzeń firm przy opracowywaniu nowych lub udoskonalaniu starych produktów.
Czasem warto korzystać z zasobów zewnętrznych. Zobacz, jak zrobił to koncern farmaceutyczny Merck.
Dowiedz się, jak Coca-Cola FEMSA wprowadzała na rynek meksykański zupełnie nowy produkt i czego ją to nauczyło.
Czy innowacje należy wprowadzać metodą prób i błędów? Niekoniecznie, jeżeli poznasz przyczyny wyborów dokonywanych przez klientów.
Nawet słabe sygnały z rynku mogą być bodźcem dla innowacyjności.
Jak zwiększyć przychody – poradnik dla firm konsultingowych i kancelarii prawnych.
Działający na kilku rynkach polski producent wyrobów cukierniczych wprowadza do sprzedaży nowy produkt. Menedżerowie działu marketingu, kierując się intuicją, chcą uruchomić produkcję, nie czekając na wyniki badań rynkowych.
Wprowadzanie nowego produktu na rynek w dobie dynamicznych zmian modeli zarządzania organizacjami nie jest łatwym zadaniem.
Podstawowym narzędziem przy takich rynkowych debiutach powinno być podejście lean start‑up, czyli strategia koncentrująca się na szybkim wprowadzeniu produktu na rynek.
Dlaczego Lego postanowiło zmienić swoją strategie sprzedaży? Czy wprowadzenie nowych postaci może oznaczać szansę dla kobiet w biznesie?
Firma Luma Institute wyselekcjonowała 36najskuteczniejszych metod pomocnych w ustaleniu, czego chcą lub potrzebują użytkownicy i jak zaspokoić ich oczekiwania. Firma dzieli je na trzy kategorie (patrzenie, rozumienie i tworzenie) oraz dziewięć podkategorii. Model ten pomoże w wyborze najlepszego narzędzia na każdym etapie procesu tworzenia innowacji z uwzględnieniem tego, kim będą użytkownicy projektowanego produktu lub usługi