X
Następny artykuł dla Ciebie

Media społecznościowe to znacznie więcej niż platformy utrzymywania kontaktu z bliskimi. To także narzędzia, które zmieniają świat sprzedaży. I to nie tylko w sektorze B2C! Jak pokazują badania, coraz większy odsetek kupujących B2B przenosi się do sieci, a mechanizm działania jest podobny do tego, co w B2C. Problem w tym, że handlowcy bardzo często nie mają wiedzy dotyczącej tego, jak właściwie wykorzystywać nowe kanały komunikacji. Nie rozumieją potrzeb i zwyczajów klientów, nie wiedzą jak z nimi rozmawiać.
Tymczasem sprzedaż za pośrednictwem mediów społecznościowych jest możliwa i co najważniejsze – efektywna. Aby jednak wykorzystać ich potencjał, niezbędne jest opracowanie nowej strategii. Jak ją stworzyć? Jak dobrze wykorzystywać narzędzia społecznościowe? Zapraszamy do lektury poniższych artykułów oraz do uczestnictwa w specjalnej konferencji HBRP!

Czym jest social selling? Social selling polega na wykorzystywaniu przez handlowców mediów społecznościowych w celu bezpośredniej interakcji z potencjalnymi klientami. Sprzedawcy dostarczają wartość, odpowiadając na pytania potencjalnego klienta i oferując mu konkretne treści, aż do momentu, gdy będzie on gotowy dokonać zakupu (za: hubspot.com).

Webinarium: Jak sprzedawać w mediach społecznościowych? 4P w social sellingu 

Piotr Stohnij PL

Obejrzyj webinarium HBRP i dowiedz się, jakie sprawdzone narzędzia wspomagają sprzedaż w mediach społecznościowych!


Już w maju na zaproszenie „Harvard Business Review Polska” do Warszawy przyjedzie Barbara Giamanco, uznany ekspert w zakresie wykorzystania mediów społecznościowych na wszystkich etapach procesu sprzedażowego. Współautorka pierwszej książki o sprzedaży za pośrednictwem mediów społecznościowych. Założycielka firmy Social Centered Selling specjalizującej się w strategiach pozyskiwania leadów. Przez lata odpowiadała za kierowanie zespołem handlowym i rozwój kadry kierowniczej w Microsoft. Top Sales World już trzy lata z rzędu umieszcza jej nazwisko wśród Top 50 Sales and Marketing Influencers. Aktywna na portalach społecznościowych, w tym na Twitterze i LinkedInie. Nie czekaj! Weź udział w naszej konferencji. Więcej informacji na tej stronie.

Zanim sprzedasz, daj coś od siebie 

Adrianna Wardzała PL, Barbara Giamanco

Sprzedaż za pośrednictwem mediów społecznościowych jest możliwa i co najważniejsze --- efektywna. Aby jednak wykorzystać ich potencjał, niezbędne jest opracowanie nowej strategii.


Najpopularniejsze tematy