X
Następny artykuł dla Ciebie
Wyświetl >>

How To Do IT / Archiuwm sezonu 1

Powrót na stronę główną projektu


W ramach każdego sezonu „How To Do IT” publikujemy wiele interesujących materiałów. Poniżej znajdziecie Państwo odnośniki do wszystkich artykułów przygotowanych w sezonie 1 projektu. Przeczytaj także teksty z sezonu 2!

Customer Intelligence – cz. 1. Wyzwania marketingu i oczekiwania klienta 

Dariusz Jańczuk PL

Analiza zgromadzonych danych to lepsze zrozumienie zachowań klientów, dzięki czemu organizacja może się kontaktować z nimi w bardziej inteligentny sposób. Jak to osiągnąć w praktyce?

Automatyzacja z myślą o kliencie 

Maciej Socha PL, Stefan Życzkowski PL, Paweł Górecki PL

Robotyzacja i automatyzacja w firmach produkcyjnych to współcześnie jedno z ważniejszych źródeł przewagi konkurencyjnej. Przekonała się o tym firma WIŚNIOWSKI.

Wydruk bezpieczny i wydajny 

Paweł Górecki PL

Nowoczesne systemy druku są dostosowywane do rzeczywistych potrzeb firmy, dlatego pozwalają nie tylko zoptymalizować jej pracę, ale też wygenerować oszczędności.

Technologia w służbie fitness 

Paweł Kubisiak PL, Małgorzata Gala PL, Kornelia Anna Kordala PL, Jan Michalski PL

Jak technologia pomaga nadążyć za zmieniającymi się oczekiwaniami klientów, rozmawiają przedstawiciele firm Perfect Gym i Deloitte, zaproszeni przez redakcję Harvard Business Review Polska.

Jak łączyć elastyczność z bezpieczeństwem IT 

Paweł Kubisiak PL, Mikołaj Wiśniak PL

O tym jak połączyć bezpieczeństwo z elastycznością i prostotą obsługi rozwiązań technologicznych mówi szef zespołu inżynierów wsparcia sprzedaż w firmie VMware.

Polskie firmy nie są przygotowane na nowe prawo dotyczące cyberbezpieczeńswa 

Filip Szumowski PL

Ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych wchodzi w życie 25 maja 2018 roku. Czy jesteś na nie gotowy?

Artur Barankiewicz: W bezpieczeństwo firmy muszą być zaangażowani wszyscy pracownicy 

Artur Barankiewicz PL

Zarówno najsilniejszym, jak i najsłabszym elementem systemów bezpieczeństwa jest człowiek. Dlatego tak ważna jest edukacja pracowników – przekonuje ekspert Orange Polska.

Z głową w chmurach 

Paweł Górecki PL, Michał Maciejewski PL

Dla współczesnych firm, które stają przed koniecznością integracji wielu systemów informatycznych, migracja do chmury jest wręcz koniecznością.

How to do IT

Data Management w dobie cyfryzacji. Część 2: użytkownicy i funkcje 

Grzegorz Mikulski PL

Nasilająca się tendencja samodzielnego dostępu i przetwarzania danych powoduje, że pojawili się zupełnie nowi użytkownicy rozwiązań Data Management i nowe przypadki zastosowań tej technologii.

Zaufać intuicji czy technologii 

Sławomir Lewandowski PL

Nasi eksperci odpowiadają na pytanie, czy średniej wielkości firmie opłaca się inwestować w nowe technologie.

Grzegorz Mikulski: Około połowy projektów informatycznych nie udaje się zrealizować 

Grzegorz Mikulski PL

Przyczyną tego jest istotne przekroczenie budżetu lub harmonogramu oraz niedostarczenie istotnych funkcji.

Edyta Żenczykowska: Nowoczesne technologie otwierają nowy wymiar współpracy 

Edyta Żenczykowska PL

Portale partnerskie to rozwiązania, które moglibyśmy z powodzeniem nazwać zewnętrznymi CRM-ami.

Maciej Dakowicz: personalizacja to najważniejsze wyzwanie 

Maciej Dakowicz PL

Firmy muszą dziś budować osobistą relację ze swoimi klientami, a technologia powinna im to ułatwiać – przekonuje ekspert firmy Deloitte.

Suma wszystkich strachów CIO 

Stanisław Bochnak PL

To czego się boimy dużo mówi o nas samych. A w przypadku CIO strach ma szczególnie duże oczy.

Co zrobić z własnym Data Center po wyprowadzce? 

Robert Kamiński PL

Jak dobrze zagospodarować nową przestrzeń?

Nie czekaj na cyberataki 

Weronika Podhorecka PL

Wielu menedżerów wciąż nie zdaje sobie w pełni sprawy, że tak pomocny w ich codziennej działalności Internet jest równocześnie źródłem rosnącej liczby zagrożeń.

Drukuj mądrze 

Piotr Parys PL

Technologia i digitalizacja zmieniają dzisiejsze biura, ale zadrukowany papier jest w nich wciąż wszechobecny. Dzięki kilku prostym krokom można przeprowadzić optymalizację wydruku i osiągnąć zauważalne oszczędności.

Technologie w biurze przyszłości 

Mariusz Terlecki PL

Nowe rozwiązania w firmach wychodzą naprzeciw trendom demograficznym. Pomagają budować nowoczesne środowiska pracy, stymulujące kreatywność i produktywność.

Data Management w dobie cyfryzacji. Część 1: wyzwania i kierunki rozwoju 

Grzegorz Mikulski PL

Dane w przedsiębiorstwie mają coraz większe znaczenie i coraz większą wartość. W tych obszarach szczególną rolę odgrywają rozwiązania klasy Data Management.

AI i VR, czyli skróty do nieśmiertelności 

Joanna Parasiewicz PL

Futurystyczne wizje: sztuczna inteligencja (AI), interfejs ciało-maszyna, stają się częścią rzeczywistości. A czy można zniknąć, gdy zostawiliśmy mnóstwo śladów w cybernetycznej przestrzeni? Czy ten zasób wystarczy, aby nas zrekonstruować?

Piotr Ciski: Zmiana technologiczna zaczyna się od zmiany kultury firmy 

Piotr Ciski PL

Mentalność liderów musi się zmienić. Prezes nie jest już najmądrzejszą osobą w firmie. Ale to od niego – i od całej kadry zarządzającej – zależy kultura, w jakiej pracować będą specjaliści – przekonuje dyrektor zarządzający Sage Polska.

Jak w Microsofcie zbudowaliśmy wirtualnego asystenta planującego spotkania? 

Andrés Monroy-Hernández , Justin Cranshaw

Tworzenie i korzystanie z systemów – takich jak Calendar.help – w celu zarządzania rutynowymi zadaniami jest łatwym sposobem wykorzystania sztucznej inteligencji w codziennej praktyce biznesowej.

Technologie informacyjne szansą na poznanie konsumenta 

Tomasz Blicharz PL

Nowoczesne technologie otwierają zupełnie nowe możliwości przed przedsiębiorstwami poszukującymi sposobów na poznanie i zaspokojenie potrzeb konsumentów. Szczególny potencjał ma analiza dużych zbiorów danych.

Malchem: Jak systemowo budować relacje z klientami 

Mariusz Terlecki PL

Działający od trzech dekad producent farb potrzebował rozwiązania, które pozwalałoby stworzyć i zachować przejrzysty obraz relacji z klientami na wszystkich etapach współpracy.

Cyberbezpieczeństwo, czyli jak zapewnić tajność dokumentów w firmie 

Krzysztof Nakielski PL

Pracownicy powinni znać podstawowe zagrożenia, czyhające na dane i dokumenty firmowe oraz powinni wiedzieć, jak zapewnić im bezpieczeństwo.

Jak zorganizować przeprowadzkę do Data Center? 

Robert Kamiński PL

Kiedy już zdecydujesz się na relokację własnych serwerów do Data Center natkniesz się na problem jej organizacji.

Aby korzystać ze sztucznej inteligencji, nie potrzebujesz dużych zbiorów danych 

Praful Saklani

Sztuczna inteligencja nie jest magiczną czarną skrzynką, lecz wysoce wyspecjalizowanym zestawem narzędzi.

Rozwiązania dla ludzi 

Piotr Ciski PL

Cyfryzacja procesów kadrowych jest kluczem do stworzenia organizacji przyszłości.

Tomasz Blicharz: Branża finansowa ma przed sobą dwa duże wyzwania 

Tomasz Blicharz PL

Przede wszystkim to zwiększenie sprzedaży i jej efektywności, poprawienie relacji z klientem, zdobycie nowych obszarów rynku.

Jak digitalizować firmowe dokumenty? 

Krzysztof Nakielski PL

Zamiana dokumentów papierowych na elektroniczne (digitalizacja) wydaje się prostym projektem biurowym. Jednak umiejętnie przeprowadzona może zainicjować głęboką transformację firmy.

Czy przeprowadzka Data Center jest ryzykowna? 

Robert Kamiński PL

Pomysł na przeniesienie serwerów z siedziby firmy do Data Center zwiększa obawy o zapewnienie nieprzerwanego dostępu do danych, aplikacji i kopii zapasowych. Czy słusznie?

Dla kogo chmura 

Stanisław Bochnak PL

Niezależnie od rodzaju cloud computing to nowoczesne centrum przetwarzania danych, które oferuje niedostępny wcześniej poziom szybkości udostępniania zasobów.

Jak długo firma może być odcięta od świata 

Joanna Parasiewicz PL

Wraz z decyzją o potrzebie chmury następnym krokiem jest wybór jej odpowiedniego modelu.

Villeroy & Boch: jak przeprowadzić migrację do chmury 

Joanna Parasiewicz PL

Coraz więcej firm - tak jak firma Villeroy & Boch - sięga po technologię, by poprawić swoją konkurencyjność i rentowność.

Wyzwania wynikające z poszerzania analitycznego spektrum. Część 2: remedium 

Miłosz Trawczyński PL

W jaki sposób platforma powinna uprościć codzienną analitykę?

Jak zbudować mapę drogową do przemysłu 4.0 

Arkadiusz Rodak PL, Jarosław Gracel PL

Rozpoczęcie i przeprowadzenie procesu transformacji do przemysłu 4.0 wymaga bardzo dużej świadomości i motywacji.

Transformacja do przemysłu 4.0 

Jarosław Gracel PL, Arkadiusz Rodak PL

Czwarta rewolucja przemysłowa jeszcze rok temu była w Polsce niezrozumiałym hasłem. Dziś staje się rzeczywistością.

Cyfrowa indywidualizacja w fabryce przyszłości 

Joanna Kowalkowska PL, Renata Poreda PL

Jak skutecznie wdrażać technologiczne innowacje, które wpisują się w koncepcję przemysłu 4.0?

O turkusowych receptach na zaangażowanie pracowników oraz w czym tu pomoże chmura 

Joanna Parasiewicz PL

Filozofia działania większości przedsiębiorstw zakładająca hierarchię, wzajemną rywalizację i maksymalizację zysku – idąc za Fullerem – przestała pasować do rzeczywistości.

Jak zaoszczędzić na druku w firmie? 

Krzysztof Nakielski PL

Pełna optymalizacja procesów drukowania w firmie pozwala przynieść oszczędności rzędu nawet 30 proc. Jak to zrobić?

5 powodów, dla których nie warto inwestować we własną serwerownię 

Robert Kamiński PL

Dlaczego utrzymywanie i rozwijanie własnej serwerowni stają się coraz mniej opłacalne? Jakich zagrożeń można uniknąć i jakie korzyści osiągnąć?

Wyzwania wynikające z poszerzania analitycznego spektrum. Część 1: diagnoza 

Miłosz Trawczyński PL

Nowoczesne firmy starają się upowszechnić analitykę, sprawić, aby stała się częścią ich działalności. Niestety napotykają na szereg trudności. Dlaczego tak się dzieje?

8 biznesowych obszarów doskonalonych przez uczenie maszynowe 

Markus Noga , Timo Elliott , Dan Wellers

Ciągły rozwój AI jest nieunikniony, a jego postęp w środowisku pracy następuje w oszałamiającym tempie.

Raport eID: Elektroniczna identyfikacja kluczowa dla obywateli i konsumentów 

Dawid Zaraziński PL

Wdrożenie eID powinno pozytywnie wpłynąć na rozwój i konkurencyjność usług na rynku komercyjnym wykorzystującym tożsamość cyfrową.

Jak zmieniło się znaczenie transformacji cyfrowej? 

Tom Puthiyamadam

Firmom, które uwzględniają IT w swojej strategii, najłatwiej będzie stawić czoło wyzwaniom jutra.

Dokąd zmierza analityka w biznesie 

Alicja Wiecka PL

Jeszcze nigdy w historii analityka leżąca u podstaw rozwoju sztucznej inteligencji oraz systemów kognitywnych nie była tak powszechnie komentowana.

CRM kluczem do budowy spersonalizowanej relacji z klientem 

Mariusz Terlecki PL

Aby dotrzeć do konsumentów, firmy muszą się skoncentrować na nowych technologiach. Systemy CRM – służące budowaniu relacji z klientem – mają tu kluczowe znaczenie.

Jak blockchain może pomóc muzykom ponownie zarabiać? 

Imogen Heap

Blockchain dał twórcom w branży muzycznej nadzieję, że nas wszystkich czeka lepsza przyszłość.

How to do IT – specjalne wydanie HBRP 

Pobierz przewodnik po cyfrowej transformacji. Dołącz do grona liderów.

Nowy czynnik przewagi konkurencyjnej 

Karol Mazurek PL

Biznesowe ekosystemy zmieniają sposób działania organizacji. Dlatego też liderzy wyczuwający kierunek zmian odchodzą od tradycyjnych, formalnych partnerstw na rzecz budowania nowych cyfrowych platform.

Webinarium: Technologie w biznesie 

Dowiedz się, jakie znaczenie mają nowe technologie dla twojej firmy!

Ankieta z udziałem 3000 szefów firm ujawnia, kiedy sztuczna inteligencja pomaga odnieść sukces 

Michael Chui , Brian McCarthy

Z czym powinni zapoznać się szefowie firm, aby móc skutecznie podjąć wyprawę do świata sztucznej inteligencji i czerpać z niej zyski?

Crowdsourcing w biznesie: najpierw strategia, potem platforma 

Bartosz Filip Malinowski PL

Coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się stosować crowdsourcing, ale w większości przypadków wysiłek sprowadza się do budowy kosztownej platformy internetowej. Dlaczego to za mało?

5 kluczowych obszarów cyfrowej transformacji 

Katarzyna Nosalska PL

Rozpoczynając projekt transformacji cyfrowej firmy, trzeba przyjąć plan działań. Ale od czego zacząć? W jakich kategoriach należy rozpatrywać konieczność zmian?

Hakerzy mają cię na celowniku. Oto 15 sposobów na to, jak zabezpieczyć swój telefon 

Maxime Proud , Luke Bencie , Camille Mouillard

Telefony komórkowe stały się ulubionym obiektem ataków hakerów oraz innych podejrzanych osobników. Poznaj sposoby, dzięki którym staniesz się dla nich trudniejszym celem.

Więcej szkoleń nie zmniejszy zagrożenia cyberatakami 

Michael Sulmeyer , Mari Dugas

Czy hakerzy będą nas zawsze wyprzedzać o krok? Czy nie da się nas wyszkolić? A może uczy się nas nie tego, co trzeba?

Klucz do cyberbezpieczeństwa: utrzymuj proste zasady 

Maarten Van Horenbeeck

Co zrobić, aby szkolenia dla pracowników i najlepsze praktyki z zakresu bezpieczeństwa były skuteczne?

Bezpieczna sieć dla kilkuset sklepów 

Paweł Górecki PL, Piotr Mendyk PL

Wiodący sprzedawca detaliczny urządzeń elektronicznych domowego użytku zdecydował się na usprawnienie komunikacji pomiędzy rozsianymi po kraju sklepami. O wdrożeniu rozmawiamy z Piotrem Mendykiem, dyrektorem sprzedaży ICT w Orange.

Customer Intelligence – cz.2. Jak CI wspiera nowoczesny marketing? 

Dariusz Jańczuk PL

Jakie cechy powinno mieć idealne rozwiązanie klasy Customer Intelligence, które jest w stanie wesprzeć organizację w prowadzeniu spójnych działań marketingowych?

Czy właściwie mierzysz cyfrową siłę swojej firmy? 

Arun Muthupalaniappan , Rod Fertig , Jeff Maling

Siła cyfrowa ma realny wpływ na twój biznes. Czym jest i jak ją mierzyć?


Najpopularniejsze tematy