X
Następny artykuł dla Ciebie
Wyświetl >>

How to do IT / Relacje z klientem

Powrót na stronę główną projektu

Zarządzanie relacjami z klientem

Jak tworzyć dobre relacje z klientami?

Budowanie relacji z klientem nie kończy się wraz z finalizacją sprzedaży. Najlepsze firmy wiedzą, że to proces długotrwały, oparty na szacunku i rozumieniu oczekiwań. Nie może być więc efektywny, jeśli nie opiera się na głębokiej analizie potrzeb, zachowań i wyborów klientów. Jak więc budować dobrą, korzystną dla obu stron relację z klientami?
Jak przekonuje w rozmowie z nami Brian Solis: jest bardzo wiele firm, którym wydaje się, że wykonują dobrą robotę. Przekonują same siebie: „mamy świetną obsługę klienta, sprzedawców, produkty”. Problem polega na tym, że na myśleniu się najczęściej kończy. Firmy nie badają doświadczenia klientów w kluczowych momentach. Nie wiedzą, czy konkretne punkty styku są rzeczywiście w porządku, a tym bardziej całościowy odbiór. A tym właśnie jest customer experience: sumą wszystkich punktów styku klienta z marką. Jak go tworzyć?

Zarządzanie relacjami z klientem

Partner merytoryczny sekcji: Salesforce

Jaki CRM wybrać? Provaliance zdradza sekrety udanego wdrożenia 

Paweł Górecki PL

Jak dopasować rozwiązanie informatyczne do konkretnej potrzeby biznesowej?

How to do IT

Malchem: Jak systemowo budować relacje z klientami 

Mariusz Terlecki PL

Działający od trzech dekad producent farb potrzebował rozwiązania, które pozwalałoby stworzyć i zachować przejrzysty obraz relacji z klientami na wszystkich etapach współpracy.

Co różni najlepszych klientów od tych, którzy są tylko zadowoleni 

Scott Magids , Alan Zorfas , Daniel Leemon

Więź emocjonalna uważana za dobrą markę.

Lojalność klientów jest przeceniana 

Roger Martin , A.G. Lafley

Należy skupić się na nawykach nabywców.

Składniki wartości 

John Senior , Nicolas Bloch , Eric Almquist

Jak ustalić, czego pragną konsumenci, i jak im to zapewnić?

Mistrzowie obsługi klienta 

Rick DeLisi , Lara Ponomareff , Matthew Dixon

Jak rekrutować i szkolić ludzi, którzy będą potrafili szybko i zdecydowanie rozwiązywać problemy nabywców?

Customer Intelligence – cz. 1. Wyzwania marketingu i oczekiwania klienta 

Dariusz Jańczuk PL

Analiza zgromadzonych danych to lepsze zrozumienie zachowań klientów, dzięki czemu organizacja może się kontaktować z nimi w bardziej inteligentny sposób. Jak to osiągnąć w praktyce?

Jak Philips korzysta z Net Promoter Score, aby poznać zachowania klientów 

Suhail Khan

Aby dowiedzieć się, co tak naprawdę myślą klienci o twojej firmie, wystarczy zrobić jedną prostą rzecz.

Sześć filarów zarządzania doświadczeniami klienta 

Andrzej Musiał PL

W jaki sposób postępować, aby skutecznie podnieść skłonność klienta do polecenia produktu lub usługi rodzinie i znajomym?

Wydanie specjalne: How To Do IT [DO POBRANIA] 

Pobierz bezpłatnie raport specjalny poświęcony technologiom dla biznesu!

Zainteresował cię podejmowania lepszych decyzji dzięki analityce? Skontaktuj się z naszym partnerem:
Salesforce
Kontakt

Zarządzanie relacjami z klientem

3 rzeczy, które utrudniają sprzedawcom pozyskanie sympatii klientów 

Colleen Stanley

Jedną rzeczą, która się nigdy nie zmienia, jest to, że sprzedawcy muszą wzbudzać sympatię. Jak to osiągnąć?

Nie oświadczaj się komuś, kto szuka tylko przygody 

Andrew O'Connell

Czy klient to tylko źródło gotówki czy może coś więcej? Jak inaczej może Ci pomóc?

Jak budować pozytywne doświadczenia zakupowe 

Maciej Szatkowski PL

Poznaj sposoby, w jakie producenci i sieci handlowe próbują poradzić sobie ze zjawiskiem cyfryzacji i spadkiem lojalności klientów.

Nie wystarczy powiedzieć „przepraszam” 

Przeprosiny, trwające dłużej niż kilka sekund, powodują spadek satysfakcji klienta. Zamiast tego, pracownicy powinni wykazać się zaangażowaniem podczas rozwiązywania problemu.

Brian Solis: customer experience to nowy front walki konkurencyjnej 

Brian Solis , Dawid Zaraziński PL

Skoro masz świetne produkty i usługi to po co ci customer experience?


Najpopularniejsze tematy