Reklama w HBRP

Sprawdź naszą ofertę

Poznaj nasz plan wydawniczy


„Harvard Business Review Polska” to polska edycja najbardziej prestiżowego wydawnictwa menedżerskiego na świecie. Nasz magazyn odbierany jest jako obowiązkowe narzędzie rozwoju nowoczesnego lidera. Dzięki nam możesz nie tylko dotrzeć ze swoją ofertą do kadry zarządzającej, ale i nawiązać z nią żywy kontakt, prezentując swoją firmę jako jednego z wiodących ekspertów w branży. Poznaj wybrane przykłady naszych realizacji reklamowych - rozwiązań szytych na miarę potrzeb naszych partnerów!

PROJEKT: How to do IT – przewodnik po cyfrowej transformacji

Think tank prowadzony przez redakcję HBRP oraz szerokie grono partnerów branżowych (m.in. Orange, SAS, Sage, Astor). W ramach projektu ukazało się papierowe wydanie specjalne HBRP, odbyły się debaty eksperckie i webinaria, zorganizowano śniadania biznesowe. Sercem projektu jest strona hbrp.pl/howtodoit.

Wybrane korzyści dla partnerów:

– edukowanie środowisk menedżerskich i budowanie eksperckiej pozycji,
– możliwość prezentacji własnych rozwiązań,
– pozyskiwanie kontaktów uczestników i czytelników.

Przykładowe materiały przygotowane w ramach projektu

Webinarium: Technologie w biznesie 

Dowiedz się, jakie znaczenie mają nowe technologie dla twojej firmy!

Nowy wymiar zarządzania zasobami firmy 

Jeszcze kilka lat temu firma NuAir Polska do zarządzania całością zasobów przedsiębiorstwa używała oprogramowania z lat 90’. Dowiedz się, jakie korzyści przyniosła firmie implementacja oprogramowania Sage X3 firmy Sage.

Ankieta z udziałem 3000 szefów firm ujawnia, kiedy sztuczna inteligencja pomaga odnieść sukces 

Z czym powinni zapoznać się szefowie firm, aby móc skutecznie podjąć wyprawę do świata sztucznej inteligencji i czerpać z niej zyski?

Customer Intelligence – cz. 1. Wyzwania marketingu i oczekiwania klienta 

Analiza zgromadzonych danych to lepsze zrozumienie zachowań klientów, dzięki czemu organizacja może się kontaktować z nimi w bardziej inteligentny sposób. Jak to osiągnąć w praktyce?

WEBINARIUM: Jak firma może działać szybciej, sprawniej i efektywniej? Klient: Macrologic

Przykład realizowanego przez naszą redakcję spotkania online z moderowanym czatem. Część merytoryczna przygotowana przez redakcję HBRP.pl, ekspertów ICAN Research oraz partnera– firmę Macrologic. Podsumowanie wydarzenia dostępne w archwium HBRP.

Wybrane korzyści dla partnera:

– materiał dostarczający wiedzy społeczności czytelników HBRP i budujący pozycję eksperta,
– duże zaangażowanie widzów – budowanie żywej relacji z potencjalnymi klientami,
– nienachalna promocja komercyjnych rozwiązań.

Liczba zarejestrowanych: 491 widzów

PROJEKT: Biura nowa definicja przestrzeni

Architektura. Design. Komfort pracy. Funkcjonalność przestrzeni i efektywność pracowników. W ramach realizowanego cyklicznie już od pięciu lat projektu podpowiadamy, co warto zmienić w otoczeniu biurowym, aby codzienna praca była bardziej efektywna i przyjemna. Projekt tworzy redakcja HBRP oraz grono najlepszych partnerów branżowych (m.in. Workplace Solutions, Philips Lighting, Grupa Nowy Styl, Skanska, Kinnarps).

Wybrane korzyści dla partnerów:

– edukowanie osób decyzyjnych i budowanie eksperckiej pozycji,
– możliwość prezentacji własnych rozwiązań w interaktywnej formie,
– pozyskiwanie kontaktów uczestników i czytelników.

Przykładowe materiały przygotowane w ramach projektu

Przestrzeń ma znaczenie 

Materiał partnera

Biuro MediaCom Warszawa stało się wyjątkową wizytówką firmy.

Dla biznesu i pracownika 

Materiał partnera

Koncepcja Business Garden zakłada harmonijne połączenie skutecznych rozwiązań z dziedziny architektury, ergonomii  i technologii.

Bogusz Parzyszek: Biura potrzebują swojej historii 

Aranżacja biura jest dla firm decyzją biznesową, która ma realny wpływ na rozwój organizacji.

Pięć pięter kreatywności 

Materiał partnera

Nowa siedziba polskiego oddziału Avivy nie mogłaby być kolejną nudną przestrzenią wypełnioną biurkami i ściankami z karton-gipsu.

Artykuł partnerski: Narzędzia najwyższej klasy. Klient: HP

Artykuł przygotowany przez redakcję HBRP.pl na zlecenie firmy HP, prezentujący nowoczesne rozwiązania dla biznesu. Materiał dostępny w archwium HBRP.

Wyróżniki materiału:

– interesująca treść,
– bogata warstwa wizualna,
– dobra prezentacja produktu partnera.

Liczba użytkowników: 3300
Liczba odsłon: 3900
Średni czas spędzony na lekturze: 2:50

Współczesny biznes wymaga narzędzia najwyższej klasy