John A. Quelch

John A. Quelch

John A. Quelch jest jednym z dziesięciu najważniejszych specjalistów od marketingu opisanych w wydanej w 2007 roku książce Laury Mazur i Louelli Miles pod tytułem Conversations with Marketing Masters. Od 1979 roku jest profesorem Harvard Business School w Bostonie i pełni na tej uczelni funkcje prodziekana ds. rozwoju międzynarodowego. światową sławę zyskał dzięki badaniom nad globalnym marketingiem, globalnymi procesami tworzenia marki oraz komunikacją marketingową. Jest dyrektorem bez funkcji wykonawczych w WPP Group plc, drugiej co do wielkości firmie świadczącej usługi marketingowe na świecie, oraz w Pepsi Bottling Group. Wcześniej był dyrektorem w firmie Reebok International.

Sortuj wg:

Najskuteczniejsi prezesi świata 2019

Jak – będąc prezesem – zaplanować sobie życie na emeryturze? Co zrobić, aby coaching stał się podstawową umiejętnością menedżerską? W jaki sposób wykorzystać rezerwy talentów i energii, które drzemią w pracownikach? Czy różnorodność musi być problemem? Jak sprawić, aby nieformalne rozmowy miały konstruktywny charakter? Dowiedz się z nowego numeru HBRP! Dołącz do grona czytelników magazynu wybieranego przez liderów biznesu. To praktyczna dawka wiedzy niezbędnej do efektywnego działania!

Kup prenumeratę »

Najskuteczniejsi prezesi świata 2019