Sprzedaż przyszłości

Jak sztuczna inteligencja usprawnia marketing i sprzedaż? 

Obecnie sztuczna inteligencja nie tylko codziennie zdaje test Turinga, ale – co ważniejsze – zarabiają i oszczędzają pieniądze dla firm, które z nich korzystają.

Sztuczna inteligencja zmienia sprzedaż – co to oznacza dla twoich sprzedawców? 

Do 2020 r. klienci będą zarządzać 85% swoich relacji z przedsiębiorstwem bez interakcji z człowiekiem. Co to oznacza dla twojego biznesu?

Czy twoi klienci chcą być obsługiwani przez sztuczną inteligencję? 

Czy marka, która za główny cel stawia sobie bycie blisko swoich klientów i porozumiewanie się z nimi ich językiem, powinna do tego zadania wykorzystywać algorytmy?

Innowacja 4.0

Otwarta innowacja [RAPORT] 

Każda firma prędzej czy później dochodzi do momentu, w którym wzrost przychodów wyhamowuje, a dotychczasowe działania przestają przekładać się na lepsze wyniki. Jak stworzyć strategię otwartej innowacji? Gdzie szukać narzędzi i partnerów wspierających tworzenie innowacji?

Joga przywództwa 

Wartości i cel społeczny coraz częściej pojawiają się w rozmowach o strategii biznesowej. Wielkie problemy społeczne stanowią bowiem kolejną granicę innowacyjności, a najlepsze firmy praktykują „jogę przywództwa”.

Sprzedaż przedsiębiorcza 

Wiedza ekspercka zaczyna odgrywać w sprzedaży B2B większą rolę niż długofalowe relacje budowane przez handlowców.

Regis Lemmens: od sprzedaży do współtworzenia produktu 

Rola handlowców musi ulec przedefiniowaniu.

Ekosystem, który wyzwala innowacje 

Aby szybko i sprawnie wprowadzać innowacje, warto współpracować z innymi organizacjami, także z klientami. Régis Lemmens tłumaczy, w jaki sposób identyfikowanie nowych możliwości biznesowych pomaga osiągać korzyści.

Czy twoja firma tworzy warunki sprzyjające innowacjom? 

W listopadzie ubiegłego roku na stronie HBR.org opublikowane zostało narzędzie umożliwiające czytelnikom diagnozę, w jakim stopniu ich firmy tworzą warunki sprzyjające skutecznym innowacjom. Jakie wnioski można wyciągnąć z wyników przeprowadzonej ankiety?

Twój problem z innowacyjnością jest w istocie problemem przywództwa 

Kiedy niedawno usłyszałem, jak Karl Ronn powiedział: „Firmy, które myślą, że mają problem z innowacyjnością, nie mają w ogóle takiego problemu. Mają problem z przywództwem”, zamieniłem się w słuch.

Neuroprzywództwo

Jak działa nasz mózg 

Przedstawiciele neuronauki opracowują nowe i bardziej zaawansowane podejście do swojej dziedziny. Ich uwaga koncentruje się na wzorcach równoczesnej aktywności układów wielu obszarów mózgu.

Jeśli rozumiesz, jak działa mózg, możesz dotrzeć do każdego 

Antropolog Helen Fisher opowiada o powiązaniach między strukturami mózgu a osobowością ludzi.

Neuronauka wspiera liderów 

Jednym z największych wyzwań, przed którymi stają obecnie firmy, jest zwiększenie wydajności i kreatywności pracowników. 

Dlaczego liderzy powinni znać się na mózgu? [RAPORT] 

Przywództwo od dawna traktowane jest jako sztuka, a wzorce w tym zakresie wyznaczała dotąd raczej moda niźli fakty.

Przywództwo na poziomie mózgu 

Chcesz być badaczem zajmującym się przywództwem? Wystarczy mieć oczy i uszy szeroko otwarte oraz potrafić dostrzegać i opisywać schematy. A jeśli będzie ci zależeć na sprawdzeniu swoich teorii, wystarczy, jak się nauczysz tworzyć eksperymenty w naukach społecznych.

Jak zachować dobrą kondycję psychiczną 

Ważne jest, aby dobrze zjeść, a my cieszymy się, mając nowy zestaw zdrowych posiłków. Problem polega na tym, że jako społeczeństwo nie mamy dobrych informacji o tym, czego potrzeba, aby mieć zdrowy umysł.

Twój mózg ma ograniczone możliwości koncentracji 

Zdolność koncentracji stanowi istotną siłę w dążeniu do doskonałości.

Fundusze private equity

Private equity [DEBATA] 

O specyfice inwestycji private equity i venture capital rozmawiają eksperci zaproszeni przez redakcję "Harvard Business Review Polska".

Smart money, czyli inteligentne pieniądze 

Istniejący od przeszło sześćdziesięciu lat sektor private equity od początku swojej historii nierozerwalnie związany jest z rozwojem technologii i transferem wiedzy.

Budowanie wartości na rynku private equity 

Pobierz specjalny dodatek, będący wspólnym przedsięwzięciem redakcji "Harvard Business Review Polska", menedżerów funduszu MCI Capital oraz agencji ratingowej S&P Global Ratings.

Inteligentne pieniądze 

Poziom zamożności Polaków systematycznie rośnie, co z roku na rok zwiększa zainteresowanie możliwością owocnego lokowania nadwyżek finansowych.