Magazyn

Prenumerata

Pokaż numery archiwalne

Harvard-Nr-56-październik-2007-Ukryte wymiary marki

Nr 56, październik 2007

Ukryte wymiary marki

Kup prenumeratę Kup numer

W tym numerze

Trendy

Czy wiesz, jak zaplanować budżet marketingowy?
Awansujesz pracownika? Pamiętaj o różnicach w odporności psychicznej kobiet i mężczyzn
Zobacz, jak pracujemy
Kultury, w których myśli się o przyszłości
Dłuższy horyzont funduszy private equity

Artykuł

Sieci relacji: klucz do efektywnej sprzedaży
Skuteczne narzędzia podnoszące bezpieczeństwo firmy
Jak zbudować kompleksowy system zarządzania ryzykiem w łańcuchu dostaw
Ryzyko w łańcuchu dostaw: rosnące wyzwanie dla polskich firm
Wybitnie utalentowani pracownicy: wyzwania dla lidera
4 zasady trwałego sukcesu
Marketing sensoryczny: nowy sposób na wyróżnienie marki?

Komentarz

Rozmowa

Strategiczna karta wyników: co się zmieniło po 15 latach

Metody

Audyt procesowy

Klasyka HBR

Strategiczna karta wyników: mierniki, które wpływają na wzrost efektywności firmy

Studium przypadku

Restrukturyzacja, która zeszła na manowce

Raport

Zadbaj o bezpieczeństwo łańcucha dostaw twojej firmy

Zadbaj o bezpieczeństwo łańcucha dostaw twojej firmy

W ciągłym dążeniu do podnoszenia efektywności przedsiębiorstwa zwiększają skalę działalności, wchodzą na nowe rynki, rozszerzają bazę dostawców, przenoszą produkcję tam, gdzie koszty pracy są niższe. Ich łańcuchy dostaw stają się dłuższe i bardziej skomplikowane. Rodzi to zagrożenia, z którymi w takiej skali firmy nie miały wcześniej do czynienia. Skuteczne zapewnianie bezpieczeństwa w obszarze łańcucha dostaw staje się więc dziś priorytetem dla menedżerów odpowiedzialnych za reputację marki i stabilność finansową firmy. Jak stworzyć kompleksowy system zarządzania ryzykiem w łańcuchu dostaw i efektywnie wykorzystywać narzędzia i techniki ograniczania zagrożeń pojawiających się w tym obszarze?

»