Webinarium HBRP

Cztery kroki do skutecznej komunikacji

Webinarium odbędzie się 31 maja 2017 r. o godz. 10.00.

Bez komunikacji nie ma efektywnej współpracy, a bez efektywnej współpracy nie ma dobrych wyników. Dzisiaj łatwa wymiana wiedzy między pracownikami staje się kluczowym ogniwem sukcesu firm. W pogoni za lepszymi wynikami biznesowymi, organizacje coraz częściej stawiają na usprawnienie komunikacji wewnętrznej. Dobrze zaprojektowana komunikacja zwiększa bowiem zaangażowanie pracowników i służy interesom firmy.

Już 31 maja 2017 r. weź udział w webinarium organizowanym przez redakcję „Harvard Business Review Polska”, IT‑Dev oraz Microsoft Polska i dowiedz się m.in:

  • jak powinna przebiegać komunikacja w firmie, by wspierała zaangażowanie pracowników w realizację kluczowych przedsięwzięć?
  • jak idea Elektronicznego Miejsca Pracy i wygodny dostęp do aplikacji oraz danych mogą pomóc w skuteczniejszej komunikacji?
  • jak dzięki narzędziom typu Intranet i Office 365 tworzyć platformę do komunikowania i wymiany wiedzy w firmie?

Przekonaj się, jak możesz usprawnić proces komunikacji i wymiany informacji w Twojej firmie:

Zgłoś udział w transmisji tego wydarzenia online używając danych swojego konta myICAN.

Aby się zapisać musisz mieć uzupełniony profil o podstawowe dane!