Magazyn

Prenumerata

Pokaż numery archiwalne

Harvard-Nr-176-październik-2017-Szef marketingu na polu minowym

Nr 176, październik 2017

Szef marketingu na polu minowym

Każdy numer magazynu biznesowego „Harvard Business Review Polska” to praktyczna dawka wiedzy biznesowej niezbędnej do efektywnego działania i ciągłego rozwijania swoich kompetencji. Autorami artykułów o przywództwie, zarządzaniu, sprzedaży i marketingu są naukowcy związani z Uniwersytetem Harvarda, a także doświadczeni praktycy biznesu. W „Harvard Business Review” nie brakuje polskiego spojrzenia. Znajdziesz tu m.in. inspirujące studia przypadku, komentarze specjalistów, a także raporty z badań. Każde wydanie magazynu „Harvard Business Review Polska” ma swój temat przewodni, któremu redaktorzy HBRP poświęcili szczególną uwagę. Poniżej prezentujemy informacje o tym, jakie treści zawiera aktualny numer magazynu HBRP.

- Dlaczego CMO tak często ponosi porażki?
- Jak zmieniła się globalizacja w erze Trumpa?
- Co zrobić, gdy oczekiwania klienta i dostawcy się rozmijają?
- Jak wyrwać się z objęć wypalenia zawodowego?

Przeczytaj wstępniak redaktora naczelnego »

Kup prenumeratę Kup numer

W tym numerze

Magazyn do słuchania

Trendy

Sześć filarów zarządzania doświadczeniami klienta
Przy zatrudnianiu menedżerów najbardziej liczy się kontekst
Jak skłonić pracowników do oszczędzania energii
Sposób na efektywną sprzedaż
Rady nie zajmują się zagrożeniami cyfrowym
Mit dotyczący pasywnych inwestorów
Kiedy umiejętności techniczne liczą się bardziej niż inteligencja emocjonalna
Sprzedaż dobrze zaprojektowana

Okiem Czytelnika

Czasem warto postać przy biurku

Temat numeru

Dlaczego dyrektorzy marketingu nigdy nie zagrzewają miejsca
Między młotem a kowadłem
Imponujące efekty współpracy dyrektorów marketingu i informatyki
Refleksje sześciokrotnego dyrektora marketingu
Sposób rekrutera na ograniczenie rotacji na stanowisku CMO
Ewolucja funkcji CMO

Koncepcje

Globalizacja w erze Trumpa
Hart ducha lidera i organizacji
Myślenie liniowe w nieliniowym świecie
Zarządzanie zmianami klimatycznymi
Unikaj nadmiernie szerokiej oferty

Jak to zrobiłem

Wyrwałem się z objęć wypalenia zawodowego
Wybrałem najlepszy czas na debiut giełdowy

Zarządzanie sobą

Fuzje i przejęcia: sposób na przetrwanie

Case Study

Gdy oczekiwania klienta i dostawcy się rozmijają
Janusz Anioł: Pozyskanie klienta to dopiero połowa sukcesu
Michał Ciemiński: Zrozumienie oczekiwań klienta ma krytyczne znaczenie
Jerzy Kalinowski: Patowe sytuacje nie są zazwyczaj efektem jednego błędu

Refleksje

Alan Alda: trzeba chwytać nadarzające się okazje

Raport

Outsourcing pod presją algorytmów
Modelowanie procesów w centrach usług wspólnych
Bydgoszcz otwarta na outsourcing
Wspieramy SSC
Outsourcing na nowe czasy
Jak firma Berlitz migrowała do nowego środowiska IT
Jak zmiany, to tylko na lepsze
W Sii najważniejsi są ludzie – eksperci IT wartością outsourcingu
 Jak outsourcing może pomóc w poprawie przejrzystości podatkowej

Sekcja specjalna

Skuteczny e-CRM w strategii omnichannel to konieczność