X
Następny artykuł dla Ciebie
Wyświetl >>

Popraw swój życiorys, zastępując punkty opowieściami

PREMIUM

Jane Heifetz  · 6 min

Popraw swój życiorys, zastępując punkty opowieściami

Szukasz nowej pracy. Aktualizujesz profil na LinkedIn i życiorys zawodowy. Zamykasz swoje osiągnięcia w długich na dwa do trzech wierszy punktach, zaczynając od mocnych czasowników akcji i kończąc na wymiernych wynikach.

Postępujesz zgodnie z typowymi radami. Rekruterzy jednak nie odzywają się, a jeśli nawet zapraszają cię na rozmowę, nie potrafisz sobie poradzić z pytaniami o to, co możesz wnieść do firmy i dlaczego idealnie do niej pasujesz. Jak więc sprawić, aby twój życiorys, profil zawodowy i rozmowa kwalifikacyjna były bardziej skuteczne? Jak napisać dobre CV?

Zanim zaczniesz wyliczać szczegóły, zacznij od przedstawienia szerszego obrazu. W fascynujący sposób opowiedz, czego dokonałeś. Jak wyglądało twoje poprzednie miejsce pracy, kiedy zaczynałeś? Z jakimi głównymi wyzwaniami mierzyła się firma i jak pomogłeś je przezwyciężyć? W jaki sposób przyczyniłeś się do udoskonalenia tych organizacji? Następnie podaj w punktach bardziej szczegółowe informacje, które uzupełnią twoją opowieść.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Zostało 100% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy