Magazyn

Prenumerata

Pokaż numery archiwalne

Harvard-Nr-141-listopad-2014-Marketing w erze cyfrowej

Nr 141, listopad 2014

Marketing w erze cyfrowej

Internet, nowe technologie i urządzenia mobilne wywołały tak głębokie i rewolucyjne zmiany w komunikacji pomiędzy markami a konsumentami, że firmy, które chcą nadążyć za tymi zmianami, muszą modyfikować nie tylko działy marketingu, ale wręcz przebudowywać całe struktury organizacyjne. Tymczasem wiele przedsiębiorstw wciąż traktuje funkcję marketingu w sposób konserwatywny i nie wykorzystuje dostępnych narzędzi pozwalających lepiej poznawać potrzeby i zachowania klientów.

Dlatego w bloku artykułów "Marketing w erze cyfrowej" podpowiadamy, jak zorganizować marketing, aby mógł sprostać wyzwaniom ery cyfrowej.

Polecając pozostałe artykuły, życzę Państwu skutecznych działań marketingowych na obecnych i nowych rynkach!

Witold Jankowski
redaktor naczelny "Harvard Business Review Polska"

Kup prenumeratę Kup numer

W tym numerze

Trendy

Pięć wymiarów przywództwa
Co oznacza VUCA
Klauzule o zakazie konkurencji szkodzą efektywności
Jak kultura miejska przekracza granice
Dlaczego nie udaje się podnoszenie cen
Nie tylko start-upy potrafią się dzielić

Temat numeru: marketing w erze cyfrowej

Nowa machina marketingowa
Jak procesy decyzyjne usprawniają marketing
Odkryj tajemnice relacji z klientami
Między technologią informacyjną a marketingiem

Artykuł

Znaleźć się pośrodku: jak izraelskie firmy wchodzą na rynek globalny
Cztery ścieżki do innowacji w modelu biznesowym
Uważaj na modne koncepcje
Kiedy zrównoważony rozwój się opłaca

Debata redakcyjna

Biznes oparty na lojalności

Jak to zrobiłem

Jak stać się potęgą Hollywood

Zarządzanie sobą

Komu możesz zaufać?

Punkt widzenia

Główny składnik transformacji

Raport

Zarządzanie ryzykiem 2014 – globalne wyzwania stojące przed biznesem

Studium przypadku

Sprzedaż w internecie szkodzi naszym sklepom. Co robić?
Marek Andryszak: sieć handlowa uruchamiająca sprzedaż internetową musi liczyć się z ryzykiem
Jan Namedyński: wszystkie strony transakcji muszą wygrać
Paweł Maliszewski: wielokanałowość jest dla firm koniecznością

Refleksje

Refleksje: J.Craig Venter

Sekcja specjalna

Nowe oblicza mobilności