Klub CFO / Koordynator

Powrót na stronę główną klubu

Staw czoła wyzwaniom nowej rzeczywistości i zostań koordynatorem

Współczesny CFO musi efektywnie koordynować procesy i wdrażać procedury zabezpieczające realizowane transakcje. Do jego zadań należy również zarządzanie ryzykiem (operacyjnym, strategicznym, finansowym, rynkowym i prawnym) oraz tworzenie kompleksowych map działań organizacji. Czerpiąc wiedzę z analizy danych operacyjnych oraz na bieżąco identyfikując procesy obniżające efektywność biznesową firmy, powinien eliminować jej najsłabsze punkty, kompleksowo zarządzać portfelem ryzyk mogących generować poważne konsekwencje finansowe dla przedsiębiorstwa oraz wdrażać nowe, innowacyjne rozwiązania.

Otwartość CFO wpływa na biznes 

Rosnąca złożoność rynku wymusza zmianę roli dyrektorów finansowych w organizacjach.  W pracy podejmują działania bezpośrednio wpływające nie tylko na dział finansowy, ale też na funkcjonowanie całej firmy.

Analityka

Krótki przewodnik po manipulacji wizualizacjami danych 

Czasami nie zdajemy sobie sprawy, że za pomocą danych można sterować naszym zachowaniem.

Błędne dane, błędny wynik 

Czym skutkuje korzystanie z błędnych danych?

Świadectwo wiarygodności 

Jak oceny ratingowe pomagają inwestorom podejmować świadome decyzje, wspierają funkcjonowanie rynków kapitałowych, a także przyczyniają się do ich większej transparentności.

Jak na nowo określić działalność podstawową firmy 

W jaki sposób można się dowiedzieć, że nadszedł czas na zmianę podstawowego biznesu twojej firmy? 

Klub CFO

Polityka cenowa

10 przykazań udanego wdrożenia strategii pricingowej 

Zastanawiasz się jak skutecznie wdrażać strategie cenowe w twojej firmie? Jak polityka, strategia cenowa definiuje działania wszystkich zespołów? Sprawdź, jak odnieść sukces!

Rabaty w sieci: kto ciągnie ceny na dno 

W około 30% przypadków ceny produktów sprzedawanych przez Internet w USA są niższe od proponowanych cen minimalnych.

Ceny pod presją 

Ponad 80% respondentów ze świata i 90% z Polski odczuwa presję cenową ze strony konkurentów i klientów.

Krótki przewodnik po polityce ustalania cen na podstawie wartości 

Mając lepsze wyobrażenie tego, jak ta metoda w istocie działa, marketingowcy będą w stanie zwiększać zyski firmy.