X
Następny artykuł dla Ciebie
Wyświetl >>

Justin Roff-Marsh: Machina sprzedażowa

Justin Roff-Marsh  · 1 min

Justin Roff-Marsh: Machina sprzedażowa

O tym jak zwiększać zyski ze sprzedaży, zmniejszając jej koszty, dowiedzieli się uczestnicy czwartej konferencji z cyklu Elite Sales Program. Gościem specjalnym wydarzenia był Justin Roff‑Marsch – twórca inżynierii procesów sprzedażowych.

Konferencja Machina sprzedażowa odbyła się 13 czerwca 2018 roku w hotelu Sheraton. Uczestnicy poznali nowe zasady projektowania procesów sprzedażowych i zarządzania nimi od Justina Roffa‑Marsha. Na scenie wystąpili również dr Witold Jankowski – redaktor naczelny HBRP oraz Bartosz Majewski – założyciel firmy Casbeg.

Wydarzenie otworzyła prelekcja dr Jankowskiego. Wyjaśnił on, jak sprzedaż przeobraziła się w kluczową funkcje biznesową. Zaznaczył, że jesteśmy właśnie świadkami przełomu związanego z  postępująca digitalizacją i rozwojem nowych technologii, w tym sztucznej inteligencji. Wspólnie z uczestnikami zastanawiał się nad tym, jak wykorzystać pojawiające się w związku z tym szanse.

Justin Roff-Marsh: Machina sprzedażowa

O projektowaniu procesów sprzedażowych opowiedział Justin Roff‑Marsh. Gość specjalny na co dzień reorganizuje działy sprzedaży w Stanach Zjednoczonych, Australii i Wielkiej Brytanii. Z uczestnikami Elite Sales Programu podzielił się wiedzą z przeprowadzonych projektów. Przedstawił praktyczne wskazówki, które można zaimplementować w polskich firmach. Przestrzegł również przed typowymi błędami.

Zaprosił uczestników do ciekawego eksperymentu. Musieli oni wczuć się w rolę dyrektora sprzedaży, który z dnia na dzień traci cały zespół i musi go krok po kroku odbudować. Pod okiem Justina Roffa‑Marsha uczestnicy postawili nową machinę sprzedażową, stosując wszystkie zasady metody Sales Process Engineering.

PRZECZYTAJ TAKŻE: Tradycyjna sprzedaż przechodzi do lamusa »

Czy zachęty sprzedażowe przechodzą do lamusa? 

Prabha Sinha , Sally E. Lorimer , Andris A. Zoltners

Tradycyjne plany zachęt sprzedażowych przestają skutecznie wpływać na wyniki sprzedaży.

Bartosz Majewski podzielił się swoimi doświadczeniami z zakresu budowania sił sprzedażowych. Przedstawił 4‑poziomowy model, który z powodzeniem sprawdził się do pozyskiwania i utrzymywania klientów w startupie RightHello. Część wystąpienia poświęcił współpracy marketingu i sprzedaży. Przedstawił dobre praktyki z zakresu tworzenia umowy o standard współpracy między tymi dwoma działami.

Konferencja z Justinem Roffem‑Marshem była ostatnią z cyklu Elite Sales Program 2017/2018. Po prelekcjach uczestnicy otrzymali certyfikaty z podpisami czterech zagranicznych gości, od których uczyli się w ciągu ostatniego roku. Następnie wzięli jeszcze udział w specjalnym warsztacie, który poprowadził dla nich gość specjalny.

Organizatorzy zadbali również o przedstawienie koncepcji nowej edycji ESP. Tematem przewodnim cyklu są nowe trendy sprzedażowe związane z cyfrową rewolucją. Więcej informacji na ten temat zaproszonych gości można znaleźć na: esp.hbrp.pl.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy