X
Następny artykuł dla Ciebie
Wyświetl >>

Jeff Bezos zdradza sekret dominacji Amazona

PREMIUM

Joanna Koprowska PL  · 4 min

Jeff Bezos zdradza sekret dominacji Amazona

Sukces Amazona to nie kwestia przypadku. Twórca firmy Jeff Bezos od pierwszego dnia konsekwentnie przekłada swoją wizję rozwoju na kulturę organizacyjną. Czego warto uczyć się od internetowego giganta?

Pierwszy dzień roku, szkoły, nowej pracy… Wszyscy bardzo dobrze znamy zapał towarzyszący nam na początku wszelkich przedsięwzięć. Dobrze też wiemy, że często gaśnie on w miarę realizowania kolejnych wyzwań. Pod ciężarem codzienności i nowych zadań zapominamy o istotnych długoterminowych celach. Jeff Bezos rozszyfrował ten mechanizm, dlatego od chwili założenia Amazona w lipcu 1995 roku bezterminowo panuje w nim dzień pierwszy. Dzień, w którym nie ma rzeczy niemożliwych.

W corocznym liście do udziałowców Jeff Bezos dzieli się swoją koncepcją Day 1 („Dzień pierwszy”), na której w dużej mierze opiera sukces swojej firmy. Biznesman od początku miał wizję, że Amazon stanie się liderem sprzedaży internetowej na świecie. Zrealizował ją dzięki kilku zasadom kultury organizacyjnej. Oto one.

...

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Zostało 100% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy