X
Następny artykuł dla Ciebie
Wyświetl >>

Jak wzmocnić swój elevator pitch?

PREMIUM

Tim David  · 5 min

Jak wzmocnić swój elevator pitch?

Czym jest elevator pitch? Zobrazujmy to krótką historią. Jedziesz windą. Ta zatrzymuje się na jednym z pięter, a do środka wchodzi klient twoich marzeń. Próbując nawiązać krótką pogawędkę, pyta, czym się zajmujesz. Masz kilkanaście sekund, aby o tym opowiedzieć. Jak to zrobić, wzbudzając jego zainteresowanie? Odpowiedź jest prosta. Musisz dopracować swój elevator pitch.

Na czym polega tajemnica skutecznego elevator pitch? Wszystko zaczyna się, gdy ktoś pyta mnie: „czym się zajmujesz?”.

„Chodzi ci o to, co robię poza tym, że jestem międzynarodowym mistrzem kulturystyki?”. (Mam niecałe 180 cm wzrostu, jestem zwariowanym trzydziestopięciolatkiem o wyglądzie zmokłej kury. Jestem poza tym lekki jak piórko i na pierwszy rzut oka widać, że nie jestem mistrzem kulturystyki).

Zwykle reakcją jest śmiech. Na ogół sam też się śmieję. A potem kontynuuję...

PRZECZYTAJ TAKŻE: Pytanie, po którym odczuwamy pustkę w głowie »

Te trzy historie zabierz na rozmowę kwalifikacyjną 

Paulina Grzęda PL

Podczas rozmowy z potencjalnym pracodawcą nie ma chyba nic bardziej stresującego niż pytanie, po którym odczuwamy pustkę w głowie. I to tak wielką, że ugięłyby się pod nami kolana, gdyby nie to, że właśnie siedzimy na krześle...

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Zostało 100% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy