W celu świadczenia Państwu jak najlepszych usług, wykorzystujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka). Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika. Zawsze mogą Państwo określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Waszych przeglądarkach lub konfiguracjach usługi.
Rozumiem Więcej
MagazynPrenumerataSzkoleniaKonferencjeWideoSklepKsiążkiPromocje
0

Powiadomienia

Newsletter
Harvard Business Review Polska MagazynPrenumerataSzkoleniaKonferencjeWideoSklepKsiążkiPromocje
0

Powiadomienia

Strategia

Zarządzanie i przywództwo

Marketing i sprzedaż

Technologie

Efektywność i finanse

Zarządzanie sobą

Wszystkie tematy

MagazynPrenumerataSzkoleniaKonferencjeWideoSklepKsiążkiPromocje
Newsletter
Newsletter
Harvard Business Review Polska
Strategia
Zarządzanie i przywództwo
Marketing i sprzedaż
Technologie
Efektywność i finanse
Zarządzanie sobą
Wszystkie tematy
Harvard Business Review Polska
0

Powiadomienia

Menu Ukryj

Strategia

Zarządzanie i przywództwo

Marketing i sprzedaż

Technologie

Efektywność i finanse

Zarządzanie sobą

Wszystkie tematy

MagazynPrenumerataSzkoleniaKonferencjeWideoSklepKsiążkiPromocje
Newsletter
Powiększ tekst Pomniejsz tekst
Usuń
Ulubione
Drukuj
Podziel się
Strategia | Przełomowa innowacja, Dane

Jak wielkie firmy wygrywają dzięki zwinności? [WEBINARIUM]

Dawid Zaraziński
Powiększ tekstPomniejsz tekst
Usuń
Ulubione
Drukuj
Podziel się
Jak wielkie firmy wygrywają dzięki zwinności? [WEBINARIUM]

Kiedy naprzeciw siebie stają biznesowe potęgi i zwinne start‑upy, wynik starcia nie jest łatwy do przewidzenia. Bardzo często to właśnie zwinność okazuje się ważniejsza od siły giganta. Należy jednak zadać sobie pytanie: czy wielki kontenerowiec może być zwrotny niczym żaglówka?

Jest to możliwe – choć niełatwe. Badania i doświadczenia think tanku „How To Do IT” wskazują na duży opór przed zmianą wśród polskich firm. Gra jest jednak warta wysiłku: najlepiej być bowiem i wielkim, i zwinnym. To właśnie skala działania oraz możliwość szybkiego brania zakrętów, gdy okazuje się to konieczne, stanowią receptę na wygrywanie w trudnym i zmiennym otoczeniu biznesowym.

Z drugiej strony rozwiązania bazujące na dużych zbiorach danych (big data) nie są zarezerwowane już tylko dla największych organizacji klasy enterprise. Odkrywanie zależności potencjałów ukrytych w niepozornych zbiorach danych może przynieść realną wartość i dać podstawę do podejmowania kluczowych decyzji biznesowych. Także w sektorze MŚP.

Ten materiał przygotował zespół think tanku „How To Do IT”

Dziś każda firma – niezależnie od wielkości i branży – jest firmą IT. Dlatego łączymy świat biznesu i technologii. Sprawdź, jak działamy. Dołącz do społeczności liderów, którzy świadomie kształtują swoją biznesową przyszłość.

Zapisz się na nasz newsletter »

Z powyższymi kwestiami zmierzyli się eksperci think tanku podczas webinarium, które odbyło się 6 grudnia 2018 roku. W rozmowie uczestniczyli:

  • Wojciech Janusz, Systems Engineer, Dell EMC

  • Filip Kata, Systems Engineer, Dell EMC

  • Marcin Morawski, Country Marketing Manager Poland, Dell EMC

  • Piotr Szymczak, kierownik think tanku „How To Do IT”.

W trakcie rozmowy mówili m.in. o tym, jak konkretne polskie firmy korzystają z przewag, które zapewniają zwinne metody działania, oraz jak sprawdzić, czy nasza firma rzeczywiście działa zwinnie, i co trzeba zrobić, by tak funkcjonować. Zmierzyli się również z mitami dotyczącymi działów IT we współczesnych polskich przedsiębiorstwach.

Zapraszamy do obejrzenia relacji z tego wydarzenia.

PRZECZYTAJ TAKŻE: Czy IT może być nośnikiem idei biznesowej? »

Czy IT może być nośnikiem idei biznesowej? 

Technologie | Analityka, Technologia Filip Kata

Koło cyfrowej transformacji, zasilane danymi, już ruszyło. Organizacje, które nauczą się wprawiać je w najszybszy ruch, zdystansują konkurencję. Będą miały lepszy wgląd w swoją organizację oraz znały kierunek jej rozwoju.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Polecamy również:
Co każdy z nas powinien wiedzieć o polityce biurowej?
Zarządzanie sobą | Kooperacja, Kultura organizacyjna
Dana Rousmaniere
Jak zminimalizować stres przed i po urlopie
Zarządzanie sobą | Work life balance, Stres
Tristan Elizabeth Gribbin
Kiedy jednostka nie ma znaczenia
Zarządzanie i przywództwo | Przywództwo i zarządzanie ludźmi, Kierowanie zespołami
Michael J. Mauboussin
Jak najlepiej zakończyć spotkanie?
Zarządzanie sobą | Spotkania, Zarządzanie czasem
Paul Axtell
Jak poprawić koncentrację i być bardziej efektywnym? Poznaj cztery strategie.
Zarządzanie sobą | Mierzenie wydajności, Zarządzanie czasem
Chris Bailey
Zarządzanie to nie przywództwo
Zarządzanie i przywództwo | Przywództwo i zarządzanie ludźmi, Kierowanie zespołami
John P. Kotter

Dawid Zaraziński Ekspert w obszarach mediów, technologii i innowacji. Współprowadzi think tank „How To Do IT”. Aktywny na Twitterze i LinkedIn.

To artykuł z kategorii: Strategia
Polecamy również:
Co każdy z nas powinien wiedzieć o polityce biurowej?
Zarządzanie sobą | Kooperacja, Kultura organizacyjna
Dana Rousmaniere
Jak zminimalizować stres przed i po urlopie
Zarządzanie sobą | Work life balance, Stres
Tristan Elizabeth Gribbin
Kiedy jednostka nie ma znaczenia
Zarządzanie i przywództwo | Przywództwo i zarządzanie ludźmi, Kierowanie zespołami
Michael J. Mauboussin
Jak najlepiej zakończyć spotkanie?
Zarządzanie sobą | Spotkania, Zarządzanie czasem
Paul Axtell
Jak poprawić koncentrację i być bardziej efektywnym? Poznaj cztery strategie.
Zarządzanie sobą | Mierzenie wydajności, Zarządzanie czasem
Chris Bailey
Zarządzanie to nie przywództwo
Zarządzanie i przywództwo | Przywództwo i zarządzanie ludźmi, Kierowanie zespołami
John P. Kotter
Harvard Business Review Polska
Poznaj HBRP
PrenumerataAplikacjaRedakcjaInformacje dla autorówSklep biznesowyNewsletterCzęsto zadawane pytaniaPolityka prywatności
Współpraca
KontaktDla prasyPatronatyReklamaKariera
Dołącz do nas
FacebookLinkedInTwitterYoutube
wydawca „Harvard Business Review Polska”

ICAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.
al. Niepodległości 18,
02-653 Warszawa

Dział obsługi klienta:
tel. 22 11 33 444
tel. 22 250 11 44
fax. 22 250 20 99
infolinia@hbrp.pl

© 2019 ICAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. Wszelkie prawa zastrzeżone
Polityka prywatności
  • Logowanie
  • Rejestracja