X
Następny artykuł dla Ciebie
Wyświetl >>

Jak stać się przywódcą?

PREMIUM

Marta Lenkiewicz PL  · 1 min

Zastanawiasz się, jak poradzić sobie w roli menedżera, mając na koncie jedynie doświadczenia zebrane na stanowisku specjalisty? Obawiasz się, że nie sprostasz wyzwaniom stawianym przed tobą już od pierwszego dnia? Z tymi dylematami zmaga się większość osób, które po raz pierwszy obejmują funkcje przywódcze lub awansują z funkcji menedżera do roli lidera wyższego szczebla. Awans to dla nich szansa na sprawdzenie się na zupełnie nowej, odpowiedzialnej pozycji, ale także perspektywa zmierzenia się z niespodziewanymi pułapkami, które czyhają na nieznanym terenie. Jak przygotować się na tę zmianę i bez trudu odnaleźć się w nowej roli?

Ten tekst jest częścią projektu HBRP na start kariery. Chcesz przeczytać więcej artykułów pomagających stawiać pierwsze kroki na zawodowej ścieżce? Nic prostszego.

Przejdź »

Obejrzyj nagranie, w którym dr Maria Mycielska‑Toth, ekspert ICAN Institute, tłumaczy, jak z sukcesem dokonać rewolucyjnej przemiany w skutecznego lidera. Dzięki jej wskazówkom dowiesz się m.in.:

  • jak w 7 krokach ze specjalisty przekształcić się w skutecznego menedżera oraz jak z funkcji menedżera przejść do roli przywódcy,

  • jaka strategia działania będzie odpowiednia dla początkujących przywódców, a jaka dla doświadczonych menedżerów,

  • jakie kluczowe zadania czekają cię na stanowisku liderskim i jak przygotować się na ich sprawną realizację?

  • co znaczy: myśleć jak przywódca?

  • w jaki sposób firma może wspierać początkującego lidera, by zapewnić mu sukces?

...

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Zostało 100% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy