X
Następny artykuł dla ciebie

Jak rozmawiać o środowisku w kontekście CSR? [RELACJA]

Społeczna odpowiedzialność biznesu zakłada nie tylko działanie na rzecz ochrony środowiska, lecz także nawiązywanie relacji z działającymi w tym obszarze interesariuszami. Jak dbać jednocześnie o aspekt ekologiczny i ekonomiczny przedsięwzięć w duchu CSR?

Podczas śniadania biznesowego ,,Harvard Business Review Polska”, które odbyło się 1 października, skupiliśmy się na kwestii: „Jak rozmawiać o środowisku w kontekście CSR?”. Naszymi gośćmi specjalnymi byli specjalista w Fundacji Santander Bank Polska S.A. Magdalena Nestorowicz, dyrektor ds. korporacyjnych i CSR Beata Ptaszyńska‑Jedynak, kierownik ds. zrównoważonego rozwoju Łukasz Ludwisiak z firmy Lafarge oraz Ewa Wojciechowicz, menedżerka projektów w Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Na spotkaniu eksperci dyskutowali o problemach dialogu pomiędzy firmami a organizacjami proekologicznymi. Odpowiedzieli m.in. na poniższe pytania:

  • Jakie jest znaczenie wolontariatów z punktu widzenia organizacji?

  • W jakim stopniu firmy odpowiadają za zanieczyszczenie środowiska i zmiany klimatyczne?

  • Jak wypracowywać porozumienia w kwestiach ekologicznych?

  • W jaki sposób komunikować politykę środowiskową organizacji?

  • Kiedy rachunek zysków i strat musi ustąpić przed ekologią?

  • Jak zmniejszyć wpływ działalności na środowisko, bez dodatkowych kosztów?

  • Jakie firmy mogą zyskać angażując się w CSR na rzecz środowiska?

Serdecznie zapraszamy do obejrzenia krótkiego podsumowania śniadania i wysłuchania prelekcji zaproszonych gości.

PRZECZYTAJ TAKŻE: CSR na rzecz rozwoju »

Działania na rzecz globalnych inicjatyw [DEBATA CSR] 

Jaki wpływ na strategie biznesowe wywierają cele zrównoważonego rozwoju?

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy