Magazyn

Prenumerata

Pokaż numery archiwalne

Harvard-Nr-145-marzec-2015-Internet rzeczy

Nr 145, marzec 2015

Internet rzeczy

Żyjemy i pracujemy w otoczeniu zaawansowanych urządzeń, które generują coraz większy ruch w sieci, przesyłając niesamowite ilości danych. Nie chodzi tylko o komputery, smartfony czy tablety, lecz przede wszystkim o urządzenia wymieniające informacje zupełnie bez udziału człowieka. Dzięki tym, działającym w tle, urządzeniom wkraczamy w zupełnie nowy rozdział w historii technologii i biznesu, określany mianem Internetu Rzeczy, któremu to poświęcamy ten numer.

Polecam również pozostałe artykuły i życzę Państwu realnych sukcesów odnoszonych również w cyfrowym świecie.

Witold Jankowski
redaktor naczelny "Harvard Business Review Polska"

Kup prenumeratę Kup numer

W tym numerze

Trendy

Budować, kupować czy pożyczać
Rewolucja cyfrowa i co dalej
Dlaczego szefowie HR są dobrymi prezesami
Język angielski standardem na rynku pracy
Czy twój komputer ma napis „Made in Kazakhstan”

Temat numeru: Internet rzeczy

Jak inteligentne produkty z dostępem do sieci zmieniają konkurencję
Cyfrowa wszechobecność
Wielkie zbiory danych to wielka odpowiedzialność

Artykuły

Rada nadzorcza a kwestia zrównoważonego rozwoju
Borysław Czyżak: Poszukiwanie równowagi w ładzie korporacyjnym
Nie lekceważ społecznej tożsamości klientów
Lider z większymi ambicjami
Chiński model zarządzania

Jak to zrobiłem

Jak dostosować zatrudnienie do realnych potrzeb firmy

Zarządzanie sobą

Niech widzą w tobie przywódcę

Studium przypadku

Sprzedać przed wyprzedażą
Monika Wittchen: klient jest szefem nas wszystkich
Tomasz Kwiatkiewicz: powstawanie końcówek kolekcji jest w branży odzieżowej nieuniknione
Roman Pałac: dla marki premium utrzymanie bliskiej relacji z klientami powinno być priorytetem

Punkt widzenia

Jak nie rujnować ludziom zdrowia

Refleksje

Refleksje: Rafał Sonik