X
Następny artykuł dla Ciebie
Wyświetl >>

Generowanie leadów. Jak zaprowadzić pokój między marketingiem a sprzedażą?

1 min

Według badań CSO Insights około 60% polskich firm nie ma formalnej lub nieformalnej definicji leada. Tymczasem leady mają dla biznesu znaczenie zasadnicze. Ich pozyskiwanie jest jednocześnie jednym z najważniejszych zadań organizacji. Paradoksalnie rodzić może to konflikt pomiędzy działami marketingu i sprzedaży.

Obejrzyj naszego webinarium i dowiedz się:

  • jak definiować lead i co powinny wiedzieć o nim działy marketingu i sprzedaży?

  • jak automatyzacja marketingu zmienia proces pozyskiwania leadów oraz relacje marketingu i sprzedaży?

  • jak pielęgnować leady i wpływać na ich efektywność?

http://www.hbrp.pl/biblioteka/archiwum_webinarium_one.php?id=1398&idk=1808&idp=1809&title=wideo

Powiązane artykuły


Bądź na bieżąco


Najpopularniejsze tematy