Marshall Goldsmith, Georg Tacke, Alex Osterwalder i Bernd Schmitt byli gośćmi specjalnymi cyklu konferencji ELP 2016. Polscy menedżerowie mieli okazję poznać najbardziej efektywne narzędzia biznesowe. Każde ze spotkań cieszyło się dużym zainteresowaniem i uzyskało wysokie noty od uczestników. Dlaczego? Przekonaj się sam: zobacz, co mówili eksperci i co działo się podczas tych wydarzeń!

Efektywność

Marshall Goldsmith. Wyzwól ukryty potencjał rozwoju 

8 marca 2016. Menedżerowie poznali praktyki pomagające kontrolować bodźce, które osłabiają skuteczność własną i pracowników.

Zyski

Georg Tacke. TopLine Power 

18 maja 2016. Uczestnicy konferencji poznali rewolucyjny model zwiększania przychodów.

Model biznesowy

Dr Alex Osterwalder. Wygrywające oferty wartości: twórz produkty i usługi, które zdobędą serca klientów 

8 września 2016 r. Uczestnicy konferencji poznali praktyczny sposób na wygrywające oferty wartości.

Relacje

Bernd Schmitt. Cel: zachwycony klient! 

17 listopada 2016 r. Uczestnicy dowiedzieli się, jak wykraczać poza proste zadowolenie klientów, zachwycać ich i wygrywać z konkurencją.

Liderzy

Przywództwo to nieustanna nauka 

Koncentracja na globalnym rozwoju, wrażliwość na różnice, świadomość technologiczna, zdolność do współpracy i gotowość do ciągłej nauki okażą się kluczowe dla sukcesu liderów w przyszłości – przekonuje Marshall Goldsmith.

Pricing

Twój najnowszy hit może być zbyt tani 

Ile kosztuje twoja "miniwacja"?

Rozwój

Lepiej popełniać błędy, niż rezygnować z eksperymentów 

O tym, jak tworzyć unikalną ofertę wartości, rozmawiamy z Aleksem Osterwalderem, jednym z czołowych teoretyków biznesu na świecie.

Klienci

Zadowolenie klienta jest ważniejsze od samego produktu 

Satysfakcja klientów jest wypadkową oczekiwań i tego, w jakim stopniu produkt je zaspokaja.