W celu świadczenia Państwu jak najlepszych usług, wykorzystujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka). Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika. Zawsze mogą Państwo określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Waszych przeglądarkach lub konfiguracjach usługi.
Rozumiem Więcej
MagazynPrenumerataSzkoleniaKonferencjeWideoSklepKsiążkiPromocje
0

Powiadomienia

Newsletter
Harvard Business Review Polska MagazynPrenumerataSzkoleniaKonferencjeWideoSklepKsiążkiPromocje
0

Powiadomienia

Strategia

Zarządzanie i przywództwo

Marketing i sprzedaż

Technologie

Efektywność i finanse

Zarządzanie sobą

Wszystkie tematy

MagazynPrenumerataSzkoleniaKonferencjeWideoSklepKsiążkiPromocje
Newsletter
Newsletter
Harvard Business Review Polska
Strategia
Zarządzanie i przywództwo
Marketing i sprzedaż
Technologie
Efektywność i finanse
Zarządzanie sobą
Wszystkie tematy
Harvard Business Review Polska
0

Powiadomienia

Menu Ukryj

Strategia

Zarządzanie i przywództwo

Marketing i sprzedaż

Technologie

Efektywność i finanse

Zarządzanie sobą

Wszystkie tematy

MagazynPrenumerataSzkoleniaKonferencjeWideoSklepKsiążkiPromocje
Newsletter
Powiększ tekst Pomniejsz tekst
Usuń
Ulubione
Drukuj
Podziel się
Technologie | Technologia, Przełomowa innowacja

E-podpis – konieczność, która ułatwia pracę

Materiał partnera
Powiększ tekstPomniejsz tekst
Usuń
Ulubione
Drukuj
Podziel się

Coraz więcej przedsiębiorców korzysta z udogodnienia, jakim jest e‑podpis. Nic w tym dziwnego w końcu w dobie dynamicznie rozwijającego się świata oraz powszechnej cyfryzacji e‑podpis stał się narzędziem, ułatwiającym codzienne aktywności. Czy za jego sprawą faktycznie możemy usprawnić działania na rzecz firmy? Jak w pełni wykorzystać potencjał tego rozwiązania?

Mnogość dokumentów i umów potrzebnych do efektywnego prowadzenia działalności wymusza na przedsiębiorcach szukanie rozwiązań usprawniających komunikację z kontrahentami i pracownikami. Szczególnie kiedy działania organizacji opierają się na współpracy z firmami działającymi np. w innym kraju i strefie czasowej. Jakie jeszcze przesłanki przemawiają za codziennym stosowaniem tego środka?

O wadach i zaletach e‑podpisu oraz o tym, dlaczego nie należy się bać tego rozwiązania, rozmawiali eksperci Autenti – platformy do podpisywania dokumentów online.

Wszystko co musisz wiedzieć o podpisie elektronicznym

E‑podpis to jedno z niewielu rozwiązań ułatwiających codzienną pracę, które cieszy się coraz większą popularnością. Dzięki niemu przedsiębiorcy nie muszą każdego dokumentu podpisywać odręcznie, co ułatwia chociażby zawieranie umów. To rozwiązanie nie dość, że bardzo wygodne, ale też w dużej mierze usprawniające prace specjalistów. Dlatego dziwi to, że w Polsce z pełnego potencjału, jaki daje podpis elektroniczny, korzysta nadal jedynie wąskie grono. A przecież e‑podpis to rozwiązanie, które z powodzeniem może zastąpić podpis tradycyjny i pozytywnie wpłynąć zarówno na wydajność, jak i wizerunek przedsiębiorstwa. Powszechna cyfryzacja dosięga także – a może przede wszystkim – biznes, dlatego bezsensowne wydaje się unikanie dostępnych na rynku rozwiązań.

Jak spopularyzować e‑podpis? Z czego wynika niechęć do stosowania tego niewątpliwie usprawniającego pracę środka?

Wiodąca w zakresie e‑podpisów i podpisywania dokumentacji online firmą jest Autenti. Grzegorz Wójcik, CEO Autenti, o tym, z czego wynika wzrastająca popularność e‑podpisu, oraz jak jego firma wspiera działania innych przedsiębiorców w tym obszarze mówi w następujący sposób:

Świadomość technologiczno‑biznesowa wielu organizacji zwiększa się wraz ze zmianami legislacyjnymi. Od 2018 r. większość firm ma obowiązek uwierzytelniania dokumentów w urzędach właśnie e‑podpisem. Dlatego warto wybrać rozwiązanie, którego jako przedsiębiorcy będziemy pewni, oraz które zapewni nam spokój i bezpieczeństwo. Powszechna digitalizacja oraz wymogi narzucane przez urzędy to tylko nieliczne powody, dla których warto zastanowić się nad wdrożeniem w swojej organizacji elektronicznego podpisu. Jakimi jeszcze sposobami możemy zwiększyć efektywność działań?

Po więcej informacji zapraszamy na stronę.

PRZECZYTAJ TAKŻE: Twoja organizacja może być lepsza. Jak to zrobić? »

Sześć skutecznych sposobów na rozwój firmy 

Strategia | Innowacje, Rozwój ekonomiczny Gino Chirio

Termin „innowacja” często kojarzy się z geniuszami, którzy przekształcają startupy w kopalnie złota – następcami Google’a, Apple’a lub Amazona - oferującymi produkty, o których potrzebie nikt nawet nie miał pojęcia.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że interesują cię treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia dajemy ci sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Sprawdź hbrp.pl/newsletter.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Cieszymy się, że jako zalogowany użytkownik sięgasz po praktyczne treści dostarczane przez „Harvard Business Review Polska”. Każdego dnia staramy się wyposażać cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Zostań prenumeratorem HBRP i ciesz się wiedzą bez ograniczeń. Sprawdź na hbrp.pl/prenumerata.

Dziękujemy, że jesteś z nami! Jako prenumerator „Harvard Business Review Polska” wiesz, że każdego dnia wyposażamy cię w sprawdzone rozwiązania problemów biznesowych. Nie chcesz przegapić żadnej praktycznej wskazówki? Zapisz się na nasz newsletter! Więcej na hbrp.pl/newsletter.

Polecamy również:
Co każdy z nas powinien wiedzieć o polityce biurowej?
Zarządzanie sobą | Kooperacja, Kultura organizacyjna
Dana Rousmaniere
Jak zminimalizować stres przed i po urlopie
Zarządzanie sobą | Work life balance, Stres
Tristan Elizabeth Gribbin
Kiedy jednostka nie ma znaczenia
Zarządzanie i przywództwo | Przywództwo i zarządzanie ludźmi, Kierowanie zespołami
Michael J. Mauboussin
Jak najlepiej zakończyć spotkanie?
Zarządzanie sobą | Spotkania, Zarządzanie czasem
Paul Axtell
Jak poprawić koncentrację i być bardziej efektywnym? Poznaj cztery strategie
Zarządzanie sobą | Zarządzanie czasem, Mierzenie wydajności
Chris Bailey
Zarządzanie to nie przywództwo
Zarządzanie i przywództwo | Kierowanie zespołami, Przywództwo i zarządzanie ludźmi
John P. Kotter
To artykuł z kategorii: Technologie
Polecamy również:
Co każdy z nas powinien wiedzieć o polityce biurowej?
Zarządzanie sobą | Kooperacja, Kultura organizacyjna
Dana Rousmaniere
Jak zminimalizować stres przed i po urlopie
Zarządzanie sobą | Work life balance, Stres
Tristan Elizabeth Gribbin
Kiedy jednostka nie ma znaczenia
Zarządzanie i przywództwo | Przywództwo i zarządzanie ludźmi, Kierowanie zespołami
Michael J. Mauboussin
Jak najlepiej zakończyć spotkanie?
Zarządzanie sobą | Spotkania, Zarządzanie czasem
Paul Axtell
Jak poprawić koncentrację i być bardziej efektywnym? Poznaj cztery strategie
Zarządzanie sobą | Zarządzanie czasem, Mierzenie wydajności
Chris Bailey
Zarządzanie to nie przywództwo
Zarządzanie i przywództwo | Kierowanie zespołami, Przywództwo i zarządzanie ludźmi
John P. Kotter
Harvard Business Review Polska
Poznaj HBRP
PrenumerataAplikacjaRedakcjaInformacje dla autorówSklep biznesowyNewsletterCzęsto zadawane pytaniaPolityka prywatności
Współpraca
KontaktDla prasyPatronatyReklamaKariera
Dołącz do nas
FacebookLinkedInTwitterYoutubeInstagram
wydawca „Harvard Business Review Polska”

ICAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.
al. Niepodległości 18,
02-653 Warszawa

Dział obsługi klienta:
tel. 22 11 33 444
tel. 22 250 11 44
fax. 22 250 20 99
infolinia@hbrp.pl

© 2019 ICAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. Wszelkie prawa zastrzeżone
Polityka prywatności
  • Logowanie
  • Rejestracja